Kritik på oredigerade bilder!
Jag gillar bild 1 och 2 bäst, de andra två är lite mörka!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
#5 Tack, har tänkt i de banorna jag med.

#4 gillade jag! #1 och #2 var också fina, men lite röriga bakgrunder. Resten var lite mörka..
Väldigt fina bilder, lite mörka dock :( men det kan du ju ändra på! :)
En assistent med reflexskärm hade kunnat göra stor skillnad. Första bilden tycker jag är rolig. Där ser det nästan ut som om modellen står i studio med en bild som bakgrund.
Om du redigerar dem kan du nog fixa en del av det ljus som saknas.
Vänliga hälsningar
Niklas
#0: Får jag låna en av bilderna och göra lite justeringar av ljus och färger?
Vänliga hälsningar
Niklas
#8 Tack :) Ja jag vet att de är mörka, lite meningen med.
#9, #10 Ja, tycker också det ser ut som om hon står i en studio, men det gör hon dock inte. Ute i det fria. Du får gärna "leka" med bilderna.
Jag tycker väldigt bra om nr 4. Det mörka gör inget på just den bilden. Nr 1 är också bra. Håller med om att det ser ut som bilden är tagen framför en bakgrund inom hus.
#12 Tackar! :D Hm, menar du bild 4 eller #4? :P
Här är en variant av första bilden. Jag tycker att färgerna gör den mer levande. Skuggorna är aningen upplättade.
Vänliga hälsningar
Niklas

Jag tycker personligen att bilderna ska vara så. Det speglar den dagen som vi var ute och tog korten, eftersom det var dåligt väder och himlen mörk så blir ju bilderna det. Men de hade säkert varit fina om de varit ljusare med.
Min favorit är Bild 4…
#14 Fint!

Jag tycker det såg bättre ut oredigerat =)

#14 Fint! Men tycker ändå att orginalet känns bättre.
#16 Tackar :)
#17 Haha! Fattade först inte, men när jag såg bilden förstod jag. Kul idé.

#17 Nämen, vad konstigt! Jag hade för mig att jag inte höll i något

Hej, jag tycker att alla bilderna är bra!
Bilderna är ju oredigerade så det skall inte vara så svårt att fixa dem som är lite mörka, sedan inbjuder verkligen bild 1, 2 och 5 till lite kreativ bildbehandling typ det Robert gjort. Min favorit är dock den fjärde bilden tror jag. Även om den hade lite knasig färgbalans eller vad det nu heter.
Även jag tycker att din oredigerade bild var bättre än Niklas, men det är ju kul att se hur andra skulle göra.. så därför tog jag friheten att fixa lite med favvobilden i gimp.
PS Jossa är jättesöt.

#20 Hihi, tack 
gillar bild nummer 2 skarpt =)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
#20 Tack så mycket! :) Det är bara att leka på med bilderna, gäller alla! Fin bilden blev, tack igen :)
#22 Tackar! :D
Jättefina bilder Jag gillar bild 1&4
#24 Tackar!

Putt putt ^^

#27 Fint! Tyckte det blev lite grönare ljus, det vart häftigt då :)
Flera som vill komentera eller redigera? :)

Tycker att orginalen ar valdigt bra! For mycket uppljusning sabbar bara hela bildiden. Dock ar det val en eller tva som skulle ma bra av lite ljusare skuggor pa modellen, men annars ar det bra gjort!
// Amanda
#29 Tackar :)
#31 Också fin :)

Visst gör det :) Så tråden rör på sig ^^
#33 tror du kan få mer respons på sånt på bildredigering.ifokus.
jag fastnade inte alls för bilden pga "ljuset" runt dig och den riktigt svarta tröjan.. tyckte att det kändes för onaturligt..
Nae, ärligt talat så tycker jag att bilderna
ser ganska tråkiga ut!: / finner inte alls något
''liv'' i dem, håller även med att bilderna är för mörka.