Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 646 ggr
anzzen
0

Kan man fejka en studio?

Om man vill ha modellbilder , men man har ingen studio ? kan man försöka fejka en som ser verklig ut iaf ? eller går det inte ..

ngra tips?

mjioo
0

du kan ju bygga en studio hemma. ren och enkel bakrund(kanske ett upphängt lakan) och lampor. klart det går att "fejka en studio" vad räknas egentligen till studio? och sen beror det ju på vad det ska vara för modellfoton. allt går om man vill.

pellepiano
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om man klipper ut modellen och placerar henne/honom i en anna bild kan man få det till nästan vad som helst. Fast det är bökigt och tidskrävande.

Bif modeller är fotade i mitt vardahgsrum och sen flyttade till annan bakgrund. Här en fejkad gammal studiobakgrund.Nästa inlägg med en höstbild som bakgrund ..

pellepiano
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Höstbild som bakgrund …

anzzen
0

#4 jag tror inte jag har alla dom sakerna xD

mjioo
0

#5 man kan ersätta med andra saker, skärmarna kan du göra själv med vita lakan som du spänner upp och vanliga lampor ;) man får ha lite fantasi och testa sig fram

Krissefoto
0

Bakgrunder är rätt lätta att byta ut med lite jobb i datorn, Men har man inte rätt ljus fårn början är det väldigt svårt att rätta till det. den STORA anledningen men studio är att man kan styra ljuset sj.