skogsbild-nybörjare
Påminner lite om bilden som jag fick hård kritik på tidigare, vissa kommer älska den medans vissa kommer att inte gilla den alls.
Min bild
Ps jag gillar bilden…
Nej jag gillar inte denna bilden alls, alldeles för starkt ljus och den röda bländningen stör väldigt mycket…

Oj:O
vad är det jag ser? Rörigt och det extremt starka ljuset stör något fruktansvärt.
Jag gillar sol blend och starkt solljust ;)
Tack för kritiken iaf :)
Nja, inte så fin…

Den är cool p.g.a. ljuset och den röda effekten som ljuset ger den. Dock är den inte en bild som en fotograf vill ha. Den är iallafall okej.
Intressant och spännande bild. Saknar dock skärpa på löven, tycker också att den rosa ringen förstör en hel del. Solen är bra placerad. Bra försök!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Jag gillade bilden! Skulle den lila fläcken försvinna och hade det varit skärpa på bladen hade det varit en riktigt vacker bild!
#7 Så kan man väl inte säga! För det första är alla som fotograferar fotografer och det är väl ganska tydligt att hon som har fotograferat bilden tycker om den? Sen kan olika fotografer ha olika smak och man kan inte sätta några bilder under kategorin "Dessa bilder gillar fotografer" och andra under kategorin "Dessa gillar INTE fotografer"!

#9 Oj, vet inte varför jag skrev så. :S Ursäktar och skäms! Jag var nog under andra tankar då.. :/
Ganska bra bild.
Men hade kunnat bli riktigt bra om det var bättre skärpa på löven och solen inte fullt lika stark. =)
Helt okej bild. :), men tkr som vissa andra att den rosa ringen stör lite,
Tyckte faktiskt inte om bilden så mycket , stör mig på den rödlila bländningen och ljuset är för starkt. Hade det varit en annan vinkel så hade den kanske blivit finare, som för övrigt eftersom du är nybörjar så var den okej. :)
#9 jag är en kille ;)
Jag kan allti redigera bilden lite i photoshop o sänka ljuset på solen o fippla bort den rosa fläcken :P
Löven får dålig skärpa eftersom storleken blir konstig eller något för på min dator e dom okej :)
Jag gillar bilden, men måste nog hålla med dom andra om att den lila bländingen stör. och löven kunde fått vara skarpa och solen kunde fått vara lite mildare i ljuset. men annars häftig. :)