Kritik - människofoto

Jag tycker om att hennes ögon riktigt lyser men känner inte riktigt att hon är ett med naturen. testa att placera henne mer i skogen istället för på ett räcke och när det är så starkt ljus så behöver man jobba lite mer med vitbalansen, det är synd att hennes kläder blev så vita nämligen.
Den andra bilden och den s/v känns väldigt rätt för mig med placeringen, och älskar att hennes ögon lyckas dra åt sig min blick även på den s/v bilden
Den första bilden säger mig inte så mycket, men det andra bilden tycker jag var fin! Gillar också tanken med temat! :)
När det gäller bild nr 1 får jag känslan av att det saknas något, testa att sätta henne i en annan position, ta bilderna ur någon annan vinkel? Bild två var mycket fin ;)

Vackra bilder, om an valdigt utfratta klader. Dock kanner jag inte att hon ar ett med naturen, snarare att hon ar radd for den och inte vill ha ngt att gora med den
// Amanda
Jag tycker de första två färgbilderna var jättefina men liten aning dålig skärpa på hennes vackra ansikte. Den svartvita gillade jag inte alls, då såg man inte grönskan på samma sätt. Ett med naturen skall vara i grönt och inte svartvitt (då blir det ett men natten… nej jag bara skojar)