Kritik - Kattungar =)
Första bilden stör jag mig på bakgrunden som jag tycker är lite rörig. På andra bilden är det en störande kabel och samma sak var det en störande ledstång? eller ngt annat ljust bakom den söta kissen. I övrigt är de tra fyrfotingarna jättesöta och sötare kommer dom att bli då de blir liiiite större.
#3 Tack för kritiken:) Ja, tyvärr är det en kabel på ena bilden, och på den andra bilden en kabel och en sån där sak man lägger hyllor på. Har glömt vad de heter… ;) Japp, de är söta, och busiga som bara den:) hihi
ett tips är att inte använda blixten, ljuset blir väldigt ojämnt
#5 Okej, problemet med bada mina kameror är att jag måste använda blixten när jag fotar djuren annars blir de suddiga när dom rör sig… :/ Är det nån som har nåt tips angående det?? :)

Ett tips är att fota manuellt så du själv har kontroll över kameran och inte tvärtom.
Om det är för lite ljus där du fotar så du inte kan använda tillräckligt kort slutartid för att få skarpa kort är ett tips att flytta till en plats med mer ljus. Vid ett stort fönster tex. Fönster ljus kan bli väldigt fint, speciell när det är mulet, då skuggorna blir väldigt mjuka då. Är det sol bör man ha modellen i skugga. Direkt solljus ger väldigt skarpa och hårda skuggor.
#7 Tack för tipsen, ska prova det nästa gång jag fotar:)
För att få lite bättre bakrunde kan du hänga upp ett lakan eller något också, då slipper man en skarp kant bakom katten också :)

Nej va söta dom är! :D mjioos förslag är ganska bra tycker ja.. ;)