Flair
En modell från Tammerfors, Kreetta Vallivara, sticker till Syd Korea och därefter till en modetävling i Kina. Hon har tidigare ställt upp på en mindre modetävling i Finland. Hon blir borta i 3 veckor och flyger nu på söndag.
Jag önskar Kreetta lycka till och det skulle inte förvåna mig om hon knep ett par priser i Asien när hon är där, för hon var väldigt duktig framför kameran.
Hälsningar
Robert Hammar

Det ska bli spännande att få höra hur det går för henne i mode-tävlingen. :-)
Hällsa henne lycka till ifrån mig med.
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

…sista uppslaget 7-8.
Det ovanstående lämnade jag in för ett projekt i den kurs jag tar i Fashion Fotografering på BetterPhoto.com med Bruce Smith, som har varit till stor hjälp. Nu återstår det ett avsnitt till och då är jag klar med kursen.
Hälsningar
Robert Hammar

Vad tror du, skulle det matcha i en tidning?
Hälsningar
Robert

Absolut.

Uppslag 3-4 och 5-6 kan jag tänka mig vara med i en tidning. :-)
Färgerna visar en lite blå nyans och färg-mättnaden är låg. Jag tror att mer färger och naturliga färger skulle få bilderna till lite mer glamour kännsla. :-)
Robert, hur fick du kontakt med denna underbara model-flicka? Hur har du gått till väga för att få henne bli din model? Det skulle vara spännande att veta. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

"Robert, hur fick du kontakt med denna underbara model-flicka? Hur har du gått till väga för att få henne bli din model? Det skulle vara spännande att veta. :-)"
Jag skickade en bild på mig själv och berättade att jag var fotograf, sedan tog hon snabbt kontakt med mig.
Robert