Slutprodukten av bilden
Vad gör vi med alla bilder vi producerar? Hårddisken fylls sakteliga, vissa bilder omarbetas, används för att visa vänner på skärmen eller via projektor som dia-bilder osv. Har många gång tänkt skicka iväg dem men det blir kanske utskrift på en för övrigt duglig fotoskrivare och resultatet är väl ok sådär.
Med denna bild från semester gjorde jag slag i saken och letade på en firma på nätet som kunde göra posterstorlek åt mig, ångrade mig från formatet 50X70cm och gick ned till 30X45cm och skickade iväg ett par testbilder i Lördags, idag kom dem med posten.
Jisses amalia vilka bilder, vilket tryck å must i färgerna, blankt fotopapper, jag kan inte sluta betrakta dem helt enkelt. Blev tvungen o dra iväg till stan å köpa passande ramar redan i kväll kunde inte vänta till imorgon. Det är det någe visst med bilder som hänger på väggen, risken är väl att jag tapetserar hela huset framöver för billigt var det. http://www.crimson.se/info.html
Vore kul att höra vad gör Ni med era bilder?
Bifogar en av bilderna
Jag framkallar också mycket bilder. Vissa gör jag förstoringar av och sätter upp på väggen.
Har inga så stora som 70x100, men jag har två stycken som är 50x70 och flertalet som är 13x18.
Tyvärr är jag ganska dålig på att sätta in album, så de framkallade bilderna ligger just nu mest på hög.
Mvh // Johan

Snygg bild #0, jag tror många glömmer att det finns en möjlighet att hänga upp bilderna på väggen.
Hälsningar
Robert