Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 875 ggr
CBA
0

Föl porträtt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna godingen ställde upp sig så fint för kameran och stog kvar länge nog så jag han föreviga det :o)

Vissa gånger är det stört omöjligt att få någon bild alls, medans andra gånger får jag massor….vad är det man brukar säga…djur och barn är det svåraste att fota *ler*

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Hannapanna
0

Å han är så vacker! :)

Robert
0

Fångad i rätt ögonblick, du skulle kunna öka kontrasten lite. Han verkar ha lite stelt leende men det måste väl bero på koncentrationen på leken?

Hälsningar

Robert

CBA
0

#2 Kontrasten…är det samma som skärpan på bilden ?

Hans stela leende *skratt* får han dras med då araberna har ganska små munnar :o)

johan
0

#3: Konstraster är skillnaden mellan mörka och ljusa färger. Det brukar kunna ge lite mer tryck i korten.

Mvh // Johan

Asagard
0

Jättefin bild! Fick också en "fullträff" härom dagen. Tyvärr var det lite dåligt väder, så den är lite mörk. :-( MEN, vacker är han ändå!

Asagard
0

#0 Tog mig friheten att beskära bilden lite, såsom jag skulle velat ha den! Vad tycker du??

Otroligt vacker häst du har!!

SarahPeace
0

o så här gjorde ja med bilden ^^,

CBA , din föl är så JÄVLA SÖÖÖÖT ! :D:D

fast han är sötare tycker ja innan  ; ]Men ja tänke bara se hur dt vart om man ändra" färgen"lite o svart bakgrund :P

Whispree
0

#0 Så himla fin bild. Han är ju jättesöt! Ser ut precis som att han  koncentrerar sig på att stå fint framför kameran :)

SarahPeace
0

Här i vitt = )

elin
0

#0 guu så vacker han e !!!

/Elin

CBA
0

#4 Kan du visa vad du menar med min bild…jag är lite off känner jag *ehh*

#5 Jätte söt ! Man får skatta sig lycklig när man får in en fullträff. Min bild är en av två bilder som jag skickat in till Svenska arabhäst förbundets fölsida på deras hemsida.

#6 Det blev oxå fint. Jag är överlycklig som har fått den här chansen med en sådan underbar varelse (hans namn betyder Underbara Ting på latin fast i en maskulin form)

#7 Det blev oxå jättefint, liiite för mörkt kanske men spännande :o) Det är roligt att sitta och experimentera på photoshop.

#8 Gången innan just detta besöket hos uppfödaren fick jag inte ett enda bra kort. Så fort jag kom inärheten så vända han på sig eller gick iväg…han ser ut som en mysslok på nästan alla bilderna *skratt*

#10 Han är så himla go, sist fick jag stå och gosa hur mycket som helst med honom. Då gällde det att kunna lägga band på sig så man inte höll på för mycket istället :o)

Hannapanna
0

liten fölis oxå.. tyvärr så är de saker som stör i bakrunden.. :/

Robert
0

#2 + 3 + 11

Om du drar den högra markören i nivåer (levels) så får du mörka partier i bild att bli svarta eller näst intill svarta. Det ökar kontrasten i bild och bilden upplevs inte som platt.

Hälsningar

Robert

Robert
0

Selective color och sedan omgjord till svartvitt…

Robert

Anna
0

Jätte söt bild :)

Bifogar en på Faradiba, ett 2½ månaders föl jag fotade igår.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

tearsofmemories
0

Mkt fin bild du knäppt^^

Martin
0

Attlid, kul bild, man "ser" hur fölet studsar omkring. Gissar att du är nöjd med nya kameran?

mvh Martin

Anna
0

#17, marnyman: Tack så mycket, visst studsade hon! Och ja, jag är mer än nöjd med kameran. Den är super och uppfyller alla mina krav (:

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se