Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 348 ggr
Robert
0

Bröllopsfotograf in action

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hittade en bild som min fru har tagit på en bröllopsfotograf in action :), i bild full sjå med att fotografera brudparet i hästvagnen.

Hälsningar

Robert Hammar

Niklas
0

Snygg pose! Har hon fått många tidningsförfrågningar för den? :-)

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

bjorsa
0

Kul att se dig fota bra bild ,den blir tungt att stå så där men du tränar väl benen :-)

mvh/bjorsa

CarlS
0

Avancerat! Vill inte tänka på vad som hade hänt om hästen tagit ett skutt framåt. Robert i knät på brudgummen? :-)

//CarlS

Fotord
0

Vad är det som passerar förbi i bilden egentligen?
Mössan är verkligen unik.

Tillbaka till Robert:
Det är en bra dokumentärbild över hur man ska arbeta.
Kompositionen bestämmer!
Tag dig dit bilden är och tag inte bilden där ditt huvud råkar befinna sig när kameran går av.

…om någon förstår vad jag dillar om.

CarlS
0

Ska ta mig ända till Skånes Djurpark på Söndag Fotord!

Det kan man väl kalla för att ta sig dit bilden är? Sedan är det ju en annan sak OM jag är där bilden är, om du förstår vad jag menar…som nybörjare missar man säkert den där "Bilden" som en mer avancerad fotograf ser.

Ska i alla fall försöka knäppa en björn med min Canon!

Hmm, det där lät som det var hämtat från en jakttidning! :)

//CarlS

Martin
0

#4 Jag hade tänkt åka dit en dag också, jobbar dock på söndag så då blir det inte. Jaja, posta gärna några bilder om det blir något bra!

mvh Martin

Fotord
0

Här har ni en bild som ni kan titta på medan ni väntar på att söndagen skall komma. Min fru har tagit fotot i mars i år, skånes djurpark. Texten nere i hörnan kommer automatiskt för varje bild och jag har inte fixat så den ändras automatiskt beroende på fotograf.

Björnen