Solnedgång
Skitfin, skarp och klatchig bild!!!! Kontrasten är perfekt och det ser ut som om det fanns bara~2 färger. Imramningen passar absolut bra också.
Var tog du det?
Bifogas, en bild men en solnedgång i Karelia (Finland) utan sol visas. Solfärg i Norden är underbar (jag bor i Spanien och vi har snabbare och fjullare solnedgångar).
Hälsingar.
Carlos.
#0: Vackert. Använde du stativ?
Vänliga hälsningar
Niklas
#1 Tjusigt med förgrunden, superfin bild. Min bild är tagen i Lysekil vid kornö från vår båt.
#2 Nej jag använde faktiskt inte stativ, jag satt i vår båt och tog bilden så det hade nog blivit lite brötigt att få upp ett stativ på däck.

#0, bra skarp fin bild med härlig färg. Något i förgrunden och betraktaren hålls kvar längre i bild.
Hälsningar
Robert

Är det bara jag som inte kan se bilderna?

Jag kan heller inte se bilderna.

#0 Fin bild!
Själv är jag lite emot solnedgångs-bilder, alla är så himla tråkiga då alla ser ungefär likadana ut.

#14 Härligt mustiga färger, men räta upp horisonten, det stör lite grann

#13, ja, och den är lika för oss alla :)
#16, ytan längst ned känns en aningens tom, rätt mycket svart. Är det så i originalet?
Hälsningar
Robert

Jättefina bilder allihop! Älskar solnedgångsbilder :)
#21 jag skulle gissa Uppsala, men jag är ju å andra sidan Ålänning så jag får gissa fel 
#21 visst är det Uppsala. Annars en stad/håla ruskigt lik *S*

älskar att fota solnedgångar men har inte favoriterna på denhär datorn, tycker dock en är lite kul som jag tog i trädgården i höstas.
#33 Vackert :)