Kattaktigt
Mycket söt katt du har! :) Jag älskar katter jag också, har en egen liten sötnos plus massor av andra som jag kan fota ibland. Bifogar en bild på min egen lilla kissekatt, som är döpt till det originella namnet Slalom.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#2, Underbar bild, lite komisk också. ;) Gillade den verkligen!

#2, mycket bra, gillas!
Hälsningar
Robert
Tackar! :-)
Av någon anledning får jag inte mail om nya svar i trådarna trots att jag kryssar i rätt ruta varje gång?

#5, jag lider av samma problem med uteblivna mail.
hälsningar
Robert
#2 osannolik magisk bild. Läcker!
#1 Slalom är sötare än Ola som är en buspojke och råttjägare av rang. Har förgäves försökt fånga hans fångade möss när han kastar dem meterhögt upp i luften. Med Kameran hoppas jag ni förstår! he he.
#8, tack så mycket :) Men Ola var jättesöt också. Och Slalom är en riktigt jägare, ibland släpar han hem råttor, fåglar - en gång har han släpat hem två harar som var större än honom själv och halshuggit dom! Inte så trevligt. Och sedan spridde han ut tassarna och öronen och svansara i hela trädgården. usch.
Detta var våran foderkatt ett halv år.. han har åkt hem till gävle nu, men han låg ALLTID på sådana tokiga ställen.. var det inte i (tomt) badkarl så var det ihop knökad mellan typ väggen och blommorna, eller så låg han över trösklarna.. Måste jag tillägga att han är en Norsk Skogkatt..*L* Det var väl norrmannen som kom fram kanske..