Bäst kameramobil just nu?
Vilken är den bästa kameramobilen på marknaden just nu, om man enbart ser till kameran?
Mvh // Johan

hur ska vi vet det?

Jag vill kunna ringa med min fuji finepix F11….
/Anne ; )
#2: Det blev en Viewty, men jag är faktiskt inte så himla imponerad av kameran. Autofokusen fungerar si och så, den fungerar dåligt inomhus och blixten är heller inte så bra.
Men den är ändå bra. Det finns dock en del riktigt irriterande detaljer med själva telefonen. En knappsats ska man inte underskatta.
Själv har jag en HTC TyTN II, men en kamera som i alla tester får väldigt dåligt betyg, men jag måste säga att jag tycker den 3,2megapixelkameran i min telefon tar oftare bättre bilder än Viewtyn gör.
Mvh // Johan
Jag är no berädd på att hålla med #3. Har själv en Sony Ericsson k850i och den är kanon. Sen så har vi Nokia N95 den också med 5Mp men den vet jag inte så mycket mer om.
Bifogar en bild tagen med makro med min k850i.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Det är dåligt med tester på kameran hos mobilerna. Hittade en artikel som korade Nokia N95 som förra årets bästa kamera hos mobiltelefon. Jag tror det har förändras för det har kommit en hel del nya mobiler sedan dess.

#6 jag hade aldrig kunnat gissa att den bilden var tagen med en mobil om du inte hade sagt det!:O jättesnygg!
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus