Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 993 ggr
ssofia
0

Olympus E410, batterigrepp?

I skrivande stund är jag ägare till en snart ett år gammal Olympus E410, en kamera som jag trivs bra med. Men kameran väger inte så mycket, något som leder till att en del bilder blir väldigt skakiga. Kameran är också väldigt liten, och det hade varit jättebra med ett batterigrepp som gjort kameran större och något tyngre.
Men nu finns det inte något batterigrepp att köpa till E410 och jag funderar därför på att byta kamerahus så jag kan köpa till ett batterigrepp.
Kanske är det någon som vet om det kommer komma ut något batterigrepp till E410?

gurin
0

Det finns batterigrepp, men de tillverkas inte av Olympus.

Se här

mvh/gurin

ssofia
0

#1 Tack så mycket! :)

ssofia
0

Har nu hittat ett batterigrepp som jag kommer att beställa så fort jag har fått första lönen i sommar! :)

Wiiie! :D

gurin
0

Det var så lite så. Hoppas att du blir nöjd. Själv har jag ingen erfarenhet av batterigrepp.

mvh/gurin

Buuc
0

#0 du vet, det finns nåt som kallas stativ, för 200 spänn! ;'P

neonrosa
0

#5 Kameran blir ju inte större och tyngre för det?

[kobbeuffe]
0

#5 stativ för 200 spänn? Var hittar du det som inte skakar minst lika mycket som man gör för hand. Jag köpte ett sånt billigt skräpstativ men det funkar nu som lamphållare så jag kan ta bilder med ett 1800 kronors stativ som faktiskt blir bra också…Cool

Buuc
0

Haha, förlåt då för att man försöker hälpa till lite.. ;P

ssofia
0

#5 jag har ett stativ, två till och med.. men det gör inte kameran större och tyngre.. som #6 sa.
Det är tyngden i kameran som får mig att hålla den mer stabilt :)

neonrosa
0

#8 Jo men det hon sökte efter var ju ett batterigrepp - som gör kameran större och tyngre, inte något stadigt att ställa kameran på :p

Minikoch
0

var köpte du batteri greppet till slut    skulle behövatill min olympus E510:P

ssofia
0

Jag kommer beställa ett batterigrepp från Tyskland (tror jag det var) då det är inom EU behöver jag inte betala tull(?) http://www.enjoyyourcamera.com/

Vissterligen inte så billigt, men jag tycker det är värt pengarna.