Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 545 ggr
nallebjörn
0

Vacker bild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna vackra bild är på min son 4 år och hans ponny här två år. Se hur hästen blundar! och hur barnets hårfärg matchar hästen

Fotograf Irene Lado.

Robert
0

Det var en fin bild du har tagit. 

Robert

KerstinP
0

Åh, va mysig bild.

mihe
0

Äkta kärlek :-)

Underbart fångat - ett sånt ögonblick är ofta alltför kort.

tearsofmemories
0

Jättefin bild:D

Fotord
0

Väldigt fin! Är det repor i filmen eller kommer det från scanningen?

Odette
0

Kanon bild!! Bilder talar för sig själv, så ja behöver inte säga mer :D

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Martin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild från dagen… kanske skulle varit dagens bild egentligen. Är nöjd med den, nu när jag tittar på den igen. Mycket mer nöjd än jag var från början. Tanken med bilden var att få med Öresundsbron i bakgrunden, men ändå visa "piren" på Bo01 i Malmö. Och sedan så ville jag sist men inte minst ha något som ledde betraktaren in i bilden.

Och nu när jag tittar på den igen och redigerar bilderna, så inser jag att det nästan ser ut som att strandlinjens stenbumlingar övergår i piren som övergår i bron… :) Kanske skulle flyttat hela bilden lite höger i bild, så jag fått med strandkanten/stenarna hela vägen till piren?

Kom gärna med hård men konstruktiv kritik på hur man gör den här typen av bilder bättre.

mvh Martin

Älskar_hästar
0

Håller med #3 om bild #0 ..

kristinah
0

#0 Vilken underbar bild. Undrar vad som rör sig i pojkens och hästens huvud. Jag blev riktigt varm om hjärtat då jag såg den. Skulle jag var i dina kläder skulle jag rama in den och hänga den på en bra och synlig plats i det rum där jag vistas mycket.

CarlS
0

Jättefin och känslosam bild! Är det en Islänning? Ponnyn alltså?

Håller med om att du borde rama in den. Väldigt vacker…

CarlS
0

Nej, det va ju en shettis va? Var inne och kika på din sajt.

Men den likna lite en Islänning faktiskt…

Ipod_Mini
0

Med tanke på att det är en 4-årig kille så antar jag att det är en shettis Räcka ut tungan Isisar brukar inte vara så små. Flört

Odette
0

hmm.. ju mer jag tittar på den desto mer älskar jag den.. känns typ som att tiden står stilla, du har verkligen fångat ett underbart ögonblick! helt sjukt vacker bild..!

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Borgarn
0

#0 Vilken otroligt fin bild på grabben och hästen :)

__iE
0

mkt vacker bild ! :)

håller också me #3 :D

nallebjörn
0

#12 japp, det är en shetlandsponny! En mycket vacker sådan som i år har plockat en hel del priser. =)

Bilden är jättefin. Tycker det ser så mysigt ut när hästen blundar.