Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 555 ggr
Abico
0

Kritik - blommor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag två bilder på blommor från idag respektive gårdagen som jag är hyfsat nöjd med. Jag skulle vilja ha lite konstruktiv kritik på dom ^^

Fört ut är två maskrosor, jag har bara ändrat färgerna lite i bilden.
Fotat med Canon EOS 400D med kitobjektiv.

Hanna 

Abico
0

Andra bilden är en blomma inomhus. Jag gillar vinkeln, funkar den för er också? Har enbart förminskat den.
Fotat med Canon EOS 400D med kitobjektiv.

Hanna 

denisesalomonsson
0

sista bilden var grym ;)

Kat08ja
0

jag gillar också sista bilden :)

FeliciaS
0

Snygga bilder Hanna ;) Kommer med lite kritik från min sida ^^,

Bild 1, Känns lite tråkig enligt mig, kan bero på färgerna. Den är lite oskarp och känns inte som det finns något att fokusera blicken på. Jag snabbredigerade den lite, hoppas det var OK :)

Bild 2, Superfin! Härliga färger, skarp… :) Det ända som kunde varit bättre vore om man såg lite mer av innerdelen av blomman, den är ju precis avkapad där de större bladen börjar. Men jättehärlig bild som du lyckats bra med! ;)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Abico
0

Tack för kommentarerna ^^

#4 - Jag kan inte bestämma mig för om jag gillar eller inte gillar den redigerade versionen :P Men det var såklart helt ok att du redigerade för att visa.

Hanna 

bapsan
0

På den första bilden tycker jag att den främre skulle varit ensam och lite mer tryck i färgerna.

Den andra bilder är super fin me den kanon skärpa fin rossa färg.

[HeartQueen]
0

sista bilden är verkligen snygg! den första känns lite trist på något sätt…

Sara87
0

Andra bilden va mkt schysst, hade dock velat se lite mer av blommans mitt, men färgerna va jättebra! :)