Hur får jag det?
Hej, jag är ny här och är inte så jättebra på sånt här men jag har försökt ändra massa bilder via paint osv. och det blir aldrig som jag vill! Men photoshop verkar jättekul! Men nu är frågan hur man får tag på det? Har hört att det är dyrt? Ngn som har lust att hjälpa?
Finns att ladda ned som 30-dagarsversion.

Okej, Tack
Annars finns det gimp och Paint.NET som är helt gratis också (:
Stora Photoshop kostar runt 10.000

Tack.. :)
elements ligger runt 700, det har dom nödvändigaste funktionerna för "lekmän" har jag fått förklarat. annars har du gimpshop som är ganska likt och gratis som sagt.
Jag har Elements, tror att vi fått med det då vi köpt en dator eller ngt. ^^ Iaf hittade jag CDn en dag.

Hur skaffar man Paint.net och gimp? Vilka hemsidor är det? Där det är gratis alltså. ;)

Jag har nu laddat ner Gimp och Photoplus 0.6, nån som vet nån hemsida där man kan ladda ner penslar gratis?
#8 Ja… För det första så är det ju paint.net i alla fall ;) Och gimp kan man ladda ner på gimp.org.

Tack! :)
photoshop-penslar funkar i gimp också… sök på brushes i deviantart bara :-)

Har laddat ner penslar men har problem att få in dom i programmet och använda dom. :/
#14 Har samma problem.
Har laddat hem penslar från deviantart nu men hur får man in de i GIMP så de går att använda där?
#14 & #15 Lägger ni .abr eller/och .gbr -filerna i mappen Brushes?
Om ni inte gjort det.. så testa.
#16 Tack, nu funkar det! :)
hur ändrar man språket i GIMP? det är på finska för mig..