Min första utställning :-)
Går av stapeln den 2 oktober till och med den 16 oktober på HYLLAN i Jakobsbergs bibliotek i Järfälla.
Jag kommer lägga en anteckningsbok för den som vill skriva en rad och kanske några visitkort med mejladress eller nått sånt.
Det är väldigt spännande och jag känner mig lite "speedad" men det är oxå läskigt. Tänk om alla skriver att det är jättefula bilder och att jag borde skämmas…(märks det att jag är uppvuxen med Jante flåsandes i nacken) eller river ner och har sönder mina bilder…pallar man för sån hård kritik? Ja ja det återstår att se. Jag vet att jag tar bilderna för min skull…bara för min skull. Jag har tänkt mycket på det här innan utställningen nu. Måste få sånt klart för mig först. Men jag saknar respons på mina bilder. Kan bilderna bli bättre…ser du något jag inte ser…och så. Ja ni kanske förstår. Jag har ingen i min omgivning jag kan diskutera bilder med…saknar en fotoklubb för kvinnor oxå faktiskt. Där det inte blir så mycket tekniksnack. Vi får se hur det går. Spännande som attans är det i.a.f.
Ha det gott!
Mihe
mihe, nu vet jag inte vilka bilder du tänker ställa ut, men om det är av den typen du har publicerat här på fotoIfokus på sistone behöver du inte vara orolig. Alla gillar dem kanske inte - men smaken är som baken - delad. The beauty is in the eye of the beholder.
Jag gillar dina bilder skarpt, och vet att det är fler här på fotoIfokus som gör det. Jag gillar de skarpa kontrasterna med mycket svart, och sedan någon detalj skarp och ytterligare något lite till i oskärpa. Du publicerade en växt/blomma i "Dagens Bild" för 1-2 dagar sedan, det är en praktbild som jag tycker är typisk din fotostil - och som jag gillar. Synd att jag troligen inte har möjligheten att ta mig förbi Järfälla under din utställning!
Lycka till, och våga tro på dig själv! :o)
mvh Martin
Lycka till mihe!
Jag skall gå förbi och ta mig en titt och jag skall INTE skriva att du borde skämmas ;)
Spännande! :-)
Jag ska också gå och kolla. :-)
Visitkort med mailadress och telefonnummer är bra att lägga fram.

Lycka till! Tyvärr så bor jag i fel del av sverige för att kunna ta mig dit

mihe, det är ju helt otroligt, f*n vad kul! Tack för att du medelar oss andra om din uställning. Nu har jag en bit att resa och jag hoppas att du kan istället dokumentera utställningen för oss som inte kan komma.
Lycka till med utställningen!
Hälsningar
Robert
Tack för all uppmuntran! Ni är toppen!
Jag kommer att fotografera själva utställningen och återkommer om hur det går. Det är jättespännande!
Jag har nyligen läst en bok som heter FOTOGRAFERNA av: Micke Berg. Den boken fick mig att landa i mitt "bildskapande" och jag ska försöka skriva en kortare recension om boken den närmsta tiden.
Ha det gott! Mihe