Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 685 ggr
Msphoto
0

Solnedgång söker kritk

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var ute i den vackra solnedgången och bilden är tagen ut över sjön Glan som ligger i Östergötland

Kattapult
0

Åh så vacker! Men min blick dras till loggan tyvärr.

Leakim72
0

Håller med #1.

destroytheantx
0

Jättehärlig bild, sköna färger. Håller också med #1 att man dras till loggan.

Flodins
0

Jätte fin bild :D Synd med loggan .. :/

Roppe
0

Fin stämningsbild, kan du inte gör den något mindre röd???, och ta förtusan bort loggan, eller gör den åtminstonde betydligt mindre, man tittar ju bara på loggan som är väldigt iögonfallande iställe för bilden.

mvh/roppe

[daytona]
0

wow jag älskar dom här bilderna, soluppgångar, solnedgångar…
jag tycker personligen att du verkligen har lyckats med den här bilden, färgerna, o lugnet som vilar över hela bilden!.
jag är iofs nybörjare inom foto området och kanske inte är duktig på att "se" felen…. men i mina ögon är det så himla vackert!
Mvh marie

Msphoto
0

Tack för kritken=)
Loggan har bytts ut nu på min hemsida mot en som har mer opacitet

Sara87
0

Wow, va vackert! :O

Marija
0

Helt otroligt vacker. Verkligen en lyckad bild! Gillar att du placerat solen till vänster i bild och att du på så sätt fick med vassen eftersom den tillför bilden mycket, läckra färger.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Msphoto
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack så mkt för all kritik, laddar upp den som den ser ut nu på min hemsida. En aning annan beskäring och en lite mer diskret logga.

Mvh:Mattias www.msphoto.info.se

Tymoteusz
0

Hej!

Tycker bilden e väldigt vacker, men loggan är tyvärr fortfarande för stor. Testa att göra en svart ram runt bilden och placera loggan i ramen iställen.