Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 766 ggr
Akerberg
0

Kröp omkring...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

… i gräset en stund igår

vad tycker ni?

Akerberg
0

och en till

Akerberg
0

Ingen?

parsley
0

Två bra bilder. Gillade ettan bäst pga färgerna i bilden.

Bleenda
0

Läckra bilder.

heliotropes
0

Båda bilderna tyckte jag blev fina..men tvåan klart bäst..:)

Eva // medarbetare på Perser

[Chamisia]
0

Första gillade jag. Härliga färger!

Akerberg
0

En fråga bara, är det inte meningen att man ska få någon kritik när man väljer att lägga bilderna i kategroin Kritik - Medel?  NÅGOT mer än "fin bild" tycker jag det borde innebära…

Buuc
0

Finfina bilder! Tycker mest om ettan, p.g.a. färgerna, vinkeln och det braiga ljuset. Tvåan är dock tråkigare, då just den vinkeln på just en sån bild, alltså med insekt på blomma, är ganska vanlig och uttjatad. Prova gärna andra, spännande vinklar, som den första bilden! Tycker att skärpan och ljuset var en aning förvirrande på den andra bilden.

bapsan
0

Det saknas lite skärpa på bilderna men jag gillar vinklarna, kanske skulle det vara lite mer tryck i färgerna.

Toltaren
0

Tvåan känns lite oskarp och "utsmetad" på något sätt… :) Har ingen kritik till ettan

Akerberg
0

Här är en till på samma blomma som på 1:an, har använt automatisk färg i ps, det är enda redigeringen

Akerberg
0

sista bilden?

Sara87
0

#11 Bättre. Den första är lite "blek" å så finns det även ett suddigt grässtrå eller nåt där bredvid blomman som stör..

Marija
0

#11 Jättefin, tycker om den väldigt mycket. Dock skulle jag vilja ha lite mera luft till höger. Annars läcker!

#0 är jätteläcker också, verkligen. Fin bokeh och bakgrund. Gillar vinkeln.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus