Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 1187 ggr
webbwalle
0

Ormet kruper

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

2 snokar hade party i solen så jag fråga om dom ville va med på bild!Skrattande

webbwalle
0

2

webbwalle
0

3

webbwalle
0

4

webbwalle
0

5

webbwalle
0

6

heliotropes
0

Ohhh! Har du legat i ormgropen..hehe!! inte långt ifrån väl..för att kunna ta dessa bilder. Gillade 5án bäst…den ser som mäktigast och farligast ut liggande så där…:)..fast den är en snok..Flört

Eva // medarbetare på Perser

webbwalle
0

Jag var väl typ 2 cm i från med 18-55 linsen.Skrattande

Det är det bästa med djurfoto, när dom stannar kvar..så man kan få trycka av stillsamt och lungt i en halvtimme och testa alla focuspunkter samt bländar ev, tv, och av utan stress..

webbwalle
0

7

nobsan
0

Härliga bilder. Gillar nog 5,an bäst jag med. Vi har en stor ormgrop en bit utanför stan. men  det blir aldrig att jag tar mej dit. Där ligger det hasselsnokar i stora högar.

Zpookey
0

ok….hade det varit jag så hade jag tagit bilden med ett 800mm objektiv på 50 meters avstånd Räcka ut tungan

webbwalle
0

Hahaha

Buuc
0

Jättefina bilder! Det är väl typ en hona och hane på bild 3? För jag har uppfattat att honorna är stora och hanar är små, och att hanarna ringlar sig runt honan när dom parar sig? Väldigt häftig bild den också, fast lite strökig bakgrund kanske. :P

webbwalle
0

Ja honan var 2,5 meter??? vilket är konstigt då dom oftast blir 1.30 som längst..och det var väl det jag ville visa med bilden , hade inte tid att klippa gräs och kratta..Skrattande

Sara87
0

4 å 5 gillar jag bäst, annars är alla bra! Bra ljus, bra skärpa, fint motiv :)