Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 555 ggr
Eostra
0

Är du nöjd med din kamera?

Är ni nöjda med den kamera ni har och isåfall, hurudan kamera har ni? Om inte, vilken kamera skulle ni helldre vilja ha? :)

Eostra
0

Jag är nöjd med min Olympus SP - 510 UZ. Den är väldigt mycket bättre än de kameror jag haft tidigare. Ganska billig var den också! (: Sätter igång att spara till en systemkamera redan, kommer att ta ett tag innan jag har råd. Kan tänka mig att köpa en system om ca 1 år eller så. :)

[HeartQueen]
0

Jag är väldigt nöjd med min nya Nikon D40, den var billig, bra i handen och tar väldigt bra och klara bilder. lätt att förstå sig på vilket är ett stort plus när man är nybörjare.

Fotorika
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är supernöjd med min nya Nikon D40, har hunnit haft den i en vecka men älskar den redan :D <3 Här kommer en bild jag bara måste få visa, på min underbara kusin <333

bapsan
0

Jag har bara haft min Canon 40D i en vecka men det känns toppen.

gurin
0

Ja, jag är nöjd med mina olympusar, E500 och E330. Tänkte ett tag uppgradera, men jag köpte bättre linser i stället, vilket jag inte ångrar. Nu kommer dock andra generationen efter mina och suget kommer tillbaka. Hoppar nog även dessa i vänta på ännu en generation eller till dess att det blir utförsäljning på E520, eller att någon billig E3a kommer min väg.

mvh/gurin

ssofia
0

Älskar min kamera, har en Olympus E410, är helnöjd med den. Vill dock uppdatera mig, men jag har inte råd till det just nu, och uppdaterar jag mig ska det vara en rejäl uppdatering, till en proffskamera och inte en amatör-kamera. Men jag får se hur det lbi med den saken, jag har fortfarande mycket att lära

Eostra
0

#3 Fin bild! :)

FeliciaS
0

Jag fotar med en EOS 350D, den fungerar jättebra. Den är dock inte min så jag sparar till en EOS 40D istället :) Det ända jag tycker är lite negativt är skärmen, den är väldigt liten. Sedan så skulle jag behöva lite annan optik, men det är en annan femma ;)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Buuc
0

Jag är totalt förälskad i min "nya" Olympus E-410. Visst har jag bråkat med den lite när det gäller blixten, macrot och annat. Jag har kallat den för "cp" och sånt på grund av det. Men det är mitt fel eftersom jag för det första inte känner min kamera så bra ännu, jag har inte orkat läsa igenom hela manualen, och sen har jag ett väldigt svagt tålamod och kan byta humör bara sådär. :)

KaninCrazy
0

Jag älskar min Olympus E-410.
Den tar underbara bilder och gör oftast som jag själv vill!  :)
Bilder på blommor blir jättebra!