Bilder på Insekter
Nån som har härliga närbilder på kryp?

2 vad härlig

#5 Läcker bild, ser ut som en gammal tanig gubbe!!

Ush, jag hatar insekter. Jag ryser bara av att titta på bilderna. De var dock väldigt fina. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
kom på att jag fottade en äcklig spindel i danmark sommaren för 2 år sedan… FYYY säger jag bara. Hela stugan vi hyrde var fullsmockad. Vi gick dagligen med sopborste runt hela huset och sopade väggarna. Och man var orolig att de skulle anfalla varje gång man satt på verandan och intog måltider 
Lovisa som inte gillar spindlar

#10 *och där kom frukosten i retur….urk*
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
#11 det var lika illa att uppleva det IRL 

Loove, ge dina barn ordentligt med mat istället. ..äta maskar..urk!
Hälsningar
Robert

#10 huuaaa :-) :-)

#16 Nja, två är det väl egentligen? Rätt häftig effekt med skuggan från den ena och att solen belyser den andra så att man ser konturerna av den också.
mvh Martin

#16, häftigt, skärpan kanske skulle ha suttit på den främre?
Hälsningar
Robert

#20, fin närbild.
Hälsningar
Robert

pralin, riktig höjdare, bra jobbat. Du är ett bevis på att man inte behöver lyxig utrustning för att ta bra bilder.
Hälsningar
Robert

:]

#25-28, klara fina bilder ni har fått. Tack för era bidrag!
Hälsningar
Robert

Den här lille (eller kanske store) krabaten kom och satte sig på en gammal kvist i min trädgård. Jag hann springa in, hämta kameran, sätta i minneskortet och byta objektiv och sedan tillbaka och ta en hel hoper med bilder på denna Libellula depressa, eller Bred Trollslända som den heter på ren svenska.
Vad tycks?
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.

#33 Fin bild på trollsländan dom rackarna brukar ju bara sticka iväg när man kommer snyggt gjort.
mvh/bjorsa

#42 Fin bild på blomflugan
mvh/bjorsa

#1 aah fy f*n va äcklig!
har me en bild på en såns tor äcklig sak.. va bara tvungen att ta kort men sfort den röde sig flyttade jag mig..
hm, hittar inte bilden just nu :/
Håller med #7, helt klart, särskilt spindlar.. >.<