Bröllopsfotograf i sthlm?
Finns det någon här som är bröllopsfotograf i Sthlm?
En kompis mamma ska gifta sig och de söker efter en fotograf som kan ställa upp i ca 1 till 2 timmar. Priser och sånt döär vet jag ej vad de tänkt sig men jag kan tänka mig att de är berädd att betala :)
Alla tips om fotografer är välkomna så vidarebefodrar jag er till min kompis :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#1 Tack så mycket :D
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#1: Tar hon så korta uppdrag som en till två timmar?
Vänliga hälsningar
Niklas

#4, jag tror hon kör min 4 timmar för ung. 16,000 i grundavg. Mitt arvode ligger ngt över det för en hel dag. Jag bor ca 1 timme från Stockholm.
Ta annars kontakt med Johan Rosén som är en duktig eventfotograf och dessutom prisbelönt av Nikon för sin bikinifotografering. Han finns här på iFokus.
Hälsningar
Robert
#3 Det tror jag nog, ring eller maila henne och fråga. Hon brukar vara rätt så fullbokad så vänta inte för länge.
/Anne = )
Här är en till fotograf i Sthlm som jag dock inte träffat men sett bilder från som jag gillar jättemycket.
Mvh Anne
tack för alla tips, som det verkar nu så ska min kompis mamma gifta sig om typ en månad, så de är säkert ute för sent med att hitta en fotograf.
De vill även ha någon som de känner eller någon kompis kompis så de kan lita på personen, jag vet inte hur de tänker men anlitar man en proffsfotograf så får man ju garanterat bra bilder än om man bara tar någon från kompissektorn som är lite amatör.
Men jag ska vidarebefodra dem ni tipsat om så får vi se vad som händer :)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se