Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 586 ggr
RSP191
0

Vad gillar Ni denna?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blev nöjd med denna faktiskt, vad säger Ni?

pellepiano
0

Den blev väldigt tjusig. Strålande bild.

RSP191
0

Oj tack!  Skrattande

heliotropes
0

Jag gillade den jättemycket…lite romans över den.:)

Eva // medarbetare på Perser

Bleenda
0

Underbar.

RSP191
0

Hela hunden som önskades i tidigare tråd! =)

RSP191
0

Och den andra hela hunden..*skratt* =)

heliotropes
0

#5 Tyckte den blev väldigt fin..fast han hamnade lite tokigt bakom roten..hihi! förlåt..med det lät.:)

#6 Det var synd att ljuset hamnade mer bakom vovven än på honom..ansiktet blev lite mörkt..har du provat att redigerat den.?

Christer-L
0

Jätte härlig bild….

RSP191
0

#7 *skratt* Förstår vad Du säger! Det är suuuper svårt att fota den lilla, det är nästan så att jag börjar fundera över om han vet att jag ska ta ett kort och inte gillar det, då sticker han illa kvickt! Skrattande 

Nej jag har inte försökt redigera den mer än att jag gjorde den lite ljusare bara. vet inte hur man gör det framför ansiktet bara? Jag håller med Dig till 100% den blev mörk vid ansiktet. Vet Du hur man gör så hojta gärna till! 

#8 Tack så mycket! =)

heliotropes
0

#9 Jag vet inte vilket red.program du använder?..själv är jag lite inlärd på Adobe photoshop. Har du det så borde du kunna justera lite mer i ljus och skugga.

Pedro
0

#0 Gillas starkt

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

RSP191
0

#10 Jag har Photoshop CS3 som jag håller på att lär mig! Men jag vet inte hur jag gör hans ansikte ljusare bara tex. och inte hela bilden. Jag ska försöka med att fixa mer med ljus och skugga, tack för tipset!

#11 Tusen tack! =)

Tymoteusz
0

gillar första bilden stark…håller med om att det e lite romans över den.

RSP191
0

#13 Tack så jätte mycket, vad glad jag blir! :)

Vemsan
0

#0: Otroligt fin bild :)

Hälsningar Vemsan

Msphoto
0

Tycker om den, härliga färger. Det gula kommer verkligen fram när den större delen av bilden är så vit. Bra skärpa och finns inte mkt mer att säga-

Mvh:Mattias