Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 573 ggr
RSP191
0

Foton från idag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På skogspromenad! Kommentera gärna =)

RSP191
0

En liten till.

heliotropes
0

Första bilden blev han att se härligt smågrym ut,snyggt!!…

du skulle kanske dra ner lite på färgen cyans,då kommer hans färg att se mer naturlig ut.

På den en andra bilden försvann han så väldigt i riset.:)men söt iallafall ! det samma där med färgen.

Eva // medarbetare på Perser

RSP191
0

Tack så mycket!

Jag provade att dra ner på den, men det blev inget bra tyckte jag! Men jag skulle vilja få lite mer värme i bilden. Vet Du hur man gör det, är det också med färg?

heliotropes
0

Tog mej friheten..hoppas att det gick bra..jag tyckte det funkade bra med att dra ner på cyansfärgen.

Du kan ju utnyttja de varma fotofiltren som adobe har.

RSP191
0

Det är ingen fara alls, bara glad att få lite hjälp på vägen Skrattande 

Ja det blev verkligen en skillnad, men så fint blev det inte när jag gjorde så..  Ska vi byta program Du och jag? *skrattar* he he he!

Jag har mycket att lära mig har jag märkt, men tar lite i taget, någon gång borde det bli bra. =) *hoppas*

heliotropes
0

Ja herreguuu!!…Jag är ju själv bara i nybörjarsvängenSkrattande

Själv lär jag mej bäst genom att experimentera,har jättesvårt till att lära genom att läsa in,jag glömmer för fort då..det måste nötas tills det sitter i märgen.Sen frågar någon hur man gjort..-jag vet inte..-jag bara gör!!? *skratt*

RSP191
0

Mjo, jag är lika dan, lär mig också bäst genom att testa mig fram, ibland är jag lite väl ivrig bara och vill kunna allt, och helst igår =) *skratt*

Funderar på att ta någon lektion till och med, för att lära mig kameran ordentligt. Har inte riktigt fattat alla inställning med ISO och allt vad det heter! Skrattande

olsson1985
0

fint

RSP191
0

#8 Tack så jätte mycket!!! =)