Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 747 ggr
bildochfoto
0

En häst i motljus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eftersom det är mycket djurfolk här…en häst i motljus

berra
0

Nice bild kan jag bara säga…medvetet placerat.

bildochfoto
0

Jo den är beskuren litet och även litet redigerad i Gimp…tack för kritiken…

Mandylion
0

fan vilken intressant position den har.
Härligt att man gillar hela bilden… det är mkt djurbilder som laddas upp och väldigt många lyckas man verkligen inte fastna för… din bild som har en blick-dragande position är helskön. Färgerna känns mysiga och motosolsljuset blir klockrent.

Tack för att du får mig att gilla såna bilder igen =)
Började bli lite lätt uttråkad innan  Skrattande

webbwalle
0

Ja fina färger fick hästen…

Noa-Nisse
0

jag tycker den är jättefin! och grymt fina färger alltså!!!! :P

även om jag inte är så himmla erfaren, så säger jag ändå det:
tycker kanske att huvudet var lite för mörkt. skulle vara kul att se ögat lite mer liksom! :)

Medarbetare på Hundar.ifokus

Msphoto
0

Jag älskar färgerna, finns inte mycket att säga. Jag är inte någon som fotar mycket hästar och brukar inte intresera mig av det. Men den här är jag fast vid=)

Anna
0

Mycket härlig komposition. Väldigt bra med ögonkontakten från hästen. Bra att man ser alla fyra benen, men det främre bakbenet hade gärna fått vara bakom det yttre, för att få bättre vinkel på bakpartiet. Öronpositionen är helt ok, kanske att hästen ser lite loj ut. Bra färger, bra ljus.

Tycker det saknas någonting som ramar in i kanterna, därför hade jag nog lagt en vinjett.

MVH Anna, Sajtvärd Hästfoto iFokus

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

karolinahjalmgren
0

Fin bild , får en rolig känsla av att hästen säger "men vad gör du här? detta är min hage!"

bapsan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mycket fin bild på hästen, jag gillar dessa hästars täckning som alltid får mig att tänka på indianer.

Det här är en av mina favorit hästar på ridskolan när jag tog bildern var det lite soldis så jag har jobbat lite med nivåer i PS.

Han heter Gourmet, go och snäll som attan tyckte det var så härligt när han lade sig på rygg med alla benen i vädret.