ännu en mycket fin bild!
Tack tack 
Ekorrar är för söta :)
Ja visst är dom
Sen är dom grymt kaxiga också… när dom ser att man sitter i närheten börjar dom knäppa och hoppa och vifta med svansen för att skrämma bort en.
Skulle tvärtemot #5 velat lägga till mer luft ovanför och till höger, så att man fick korren nere till vänster.
Alternativt göra en riktigt snäv beskärning…
Grymt bra bild utöver det tycker jag!
mvh Martin
#5 ja å jag ville ju veta vad du tycker :P
#6 Tack! Jo kanske det… jag vill dock ha en ballans mellan att ha ekorren stor så att man kan se detaljerna bra utan att förstora upp den och att ha en bra komposition
Rent teoretiskt så skulle man ha mer luft nere i höger hörn eftersom korrens näsa pekar ditåt
#7 näe det är det som strular till allt :P

Jag tycker bilden var jättesnygg!
#10 tack tack 
Håller med #6 om kompositionen, vill nog ha mer luft till höger och lite mer under också. Annars en kanonfin bild =)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Åh så fin! :) Lite mer kontrast och ljus skulle jag föredra.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Tack tack!
#13 Jo kanske, jag ville dock höja känslan av dåligt väder… Bilden är tagen en regning dag. Men man kan ju ha fler verisioner 
Hm en sten ligger åt fel håll där?
Jätte fin! Älskar ekorrar som är söta & kaxiga! 

Jag gillar bilden precis som den är. Skulle vilja ha lite mer luft åt höger bara.
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
Trevlig bild. Jag skulle vilja ha lite större skärpedjup. Det skulle göra mer av ekorren skarp och få den att sticka ut bättre från bakgrunden. Det var förmodligen dåligt ljus när du tog bilden. Kanske kan du prova att höja ISO-talet en annan gång.
Vänliga hälsningar
Niklas
Tack tack
#18 Jo jag har ganska högt iso och det är precis gränsen till störigt brus… Men man får väl fota lite ljusare dagar då