#0, fördelen med att fota digitalt är att man inte behöver vänta på att någon film ska framkallas :)
Robert

#1 och nackdelen är att man inte har nått negativ som man kan göra fler kopior från

#2: Det är väl precis det du har? Du kan ge bort exakta kopior av originalet, vilket inte är möjligt med negativ.
Vänliga hälsningar
Niklas
Vi promenerade utmed stranden i går. Då hittade jag det här strandfyndet. Tänk om man kunde ha tagit hem det.
Vänliga hälsningar
Niklas
Oj vad fina bilder alla sänt in. Jag har liksom inte hunnit fånga ngt på bild idag ännu. Kanske kommer senare.

#7 Var glad för att du inte har en sådan.Då hade du inte haft tid med att promenera som är så hälsosamt.Det är en hel del jobb med en sådan,för att den ska vara just så fin!
Titta t.ex. på denna som var på besök i Göteborg.En god vän tog hem den från Spanien åt ägaren(Intrum Justitia). Kostar bara små 150 mille. Ska det va, så ska det va rejält!!
Hälsningar
B

#11 Vilken underbar bild! Toppen!
Tack mihe, orden värmer och det känns som att jag valde rätt bild som Dagens Bästa! Tog flera varianter på den, med olika poser på huvudet, både i vattnet och "högt" över vattnet. Tyckte denna blev en av de bättre. Några av de andra kommer snart upp i djurtråden.
mvh Martin