Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 289 ggr
Queball
0

Dagens bild 7/8

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgonljus

Robert
0

#0, fördelen med att fota digitalt är att man inte behöver vänta på att någon film ska framkallas :)

Robert

Mikael Nr 15
0

#1 och nackdelen är att man inte har nått negativ som man kan  göra fler kopior frånFundersam

Robert
0

#2, spara alltid originalet som ett negativ! Fotograferar du i RAW så har du ett digitalt negativ.

Hälsningar

Robert

berra
0

Dagens bidrag

netagirl
0

Det blev ett fordon idag. Fråga mig inte om ålder  för jag har ingen aning.Vet bara att den är väl snart antik.Räcka ut tungan

Niklas
0

#2: Det är väl precis det du har? Du kan ge bort exakta kopior av originalet, vilket inte är möjligt med negativ.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Niklas
0

Vi promenerade utmed stranden i går. Då hittade jag det här strandfyndet. Tänk om man kunde ha tagit hem det.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

kristinah
0

Oj vad fina bilder alla sänt in. Jag har liksom inte hunnit fånga ngt på bild idag ännu. Kanske kommer senare.

berra
0

#7 Var glad för att du inte har en sådan.Då hade du inte haft tid med att promenera som är så hälsosamt.Det är en hel del jobb med en sådan,för att den ska vara just så fin!

Titta t.ex. på denna som var på besök i Göteborg.En god vän tog hem den från Spanien åt ägaren(Intrum Justitia). Kostar bara små 150 mille. Ska det va, så ska det va rejält!!

Hälsningar 

B

berra
0

En viktig del av den.

Martin
0

Vet inte riktigt om det är dagens bästa, men en av dem.

mvh Martin

mihe
0

#11 Vilken underbar bild! Toppen!

Martin
0

Tack mihe, orden värmer och det känns som att jag valde rätt bild som Dagens Bästa! Tog flera varianter på den, med olika poser på huvudet, både i vattnet och "högt" över vattnet. Tyckte denna blev en av de bättre. Några av de andra kommer snart upp i djurtråden.

mvh Martin

mihe
0

Dagen bild

bjorsa
0

lite rött på himlen

bacchus
0

Denna lilla (?) rackare hittade jag på mitt sovrumsfönster i morse…

Mikael Nr 15
0

#15 blev lite förvånad när jag såg din bild för jag har en nästan likadan fast inte lika röd tog den 2005 11 05

rumpino
0

denna knäppte jag i helgen med min mobiltelefon, lite skoj tycker jag. (ej redigerad)