Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 899 ggr
kristinah
0

Dagens bild 6.8

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ibland kan jag inte låta bli mina kattor. Dom är nog utsatta för kameran. Ser själv att jag har fokuseringen på kattens högra öga, sedan är ju inte det där hela bilden…Skrattande

netagirl
0

Kul att du kommer så nära.Så här går det för mig.SkrattandeHan säger nog: No comments!

knusselbo
0

Här kommer mitt bidrag

Det här med landskap är verkligen inte lätt. För att få med så mycket som möjligt så så öppnar man på zoomen och får centrum allt längre bak tillsammans med detaljerna. I det här fallet "räddas" jag av att landskapet svänger. Taget från ångdraget tåg och jag kunde nog likaväl ha löst biljett på utsidan av tåget för jag hängde genom fönstret hela vägen

kristinah
0

#1 En kommentar. Ser du inte att katten säger: - Hit men int längre! Flört. Söt kisse.

#2 Vilken fin bild. Det som kanske stör ögat är kanten till höger på bilden. Skär man bort det är bilden hur bra som helst. Åtminstone i mina ögon.

berra
0

"Det var som katten" får man väl säga om denna bilden.

kristinah
0

Berra. Katten ser inte ut att ha hoppat över många middagar. Men o så söt.

berra
0

Det är inte min katt.Den stryker omkring här jag bor.Den är visst elak,säger barnen.

Tydligen en duktig musfångare enligt ryktet.En fin katt är det i allafall.

__iE
0

vet inte vilken bild jag ska ta idag ^^
har precis varit ute i trädgården o fotat lite, såg världens strösta (elr kanske inte) o äckligaste gräshoppa.. den va läbbigt stor.
-->

xarfez
0

Min dag har sett ut så här -->

Varit i blekinge och en tur på sjön för att rasta båten. Sehr gut!

xarfez
0

Får väl bifoga någon till.

xarfez
0

Och en till ;)

xarfez
0

Och båten ser ut så här.

__iE
0

var va ni i blekinge ? karlskrona, karlshamn ?

bjorsa
0

Min gode vän Doris hon är då alltid på ett glatt humör :-)

mvh/bjorsa

psson
0

Jag gillar att fotografera och har nästan alltid kameran med. Har en enkel digitalkamera som kanske inte tar några kanonbilder men ändå.

Har läst en del på foto iFokus och fått massor av bra tips. Så har kommer mitt bidrag till dagens bild.

Fridens..

Martin
0

#14 Välkommen hit. Jag gillar bilden - ser ut som det är fart i den och att schäfern simmat och nu springer upp - vad jagar den är frågan jag ställer mig!

mvh Martin

xarfez
0

Jag var i Sölvesborg.

__iE
0

#16, jaha, inte äns i närheten av mitt då ^^
elr lite .. ^^

Hanö då elr ?

Robert
0

#14, välkommen hoppas att du kommer att trivas. Du har fotograferat i motljus och det är inte det lättaste att fotografera i.

Hälsningar

Robert