Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 507 ggr
Klasselover
0

Kritik önskas [porträtt]

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill gärna ha konstruktiv kritik på dessa porträtt, som föreställer mig och min kompis Emma (vi har fotat varandra). Har redigerad lite och gjort svartvita, jag tycker de passar bättre så.

Bild 1 - Emma

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Klasselover
0

Bild 2 - Tove

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Klasselover
0

Bild 3 - Tove

Klasselover
0

Bild 4 - Tove

Klasselover
0

Bild 5 - Emma

Lik 1:an, jag vet..

Det var alla :) Kan påpeka att det var väldigt svårt ljus ute idag!

Klasselover
0

Putt..

Klasselover
0

Ingen som kan kommentera? :O Är dom så dåliga? ^^

fotokrafs
0

Hej,
Bild tre tycker jag är jättesnygg. 
Annorlunda men bra komposition, tycker iaf jag.

Klasselover
0

#7 - Emma tackar för kritiken ^^

Bleenda
0

Bild 3 tycker jag också blev fin. Påminner om 60-70 talet på något vis.

bapsan
0

Tycker bilderna är fina, kanske lite mer kontrast bara för att det vita ska bli vitare. Bild 3 är som tidigare sagt mycket bra och rolig vinkel.

Roppe
0

Hej Klasselover! Ingen direkt kritik på dina bilder dom är bra, men på bild 1 emma, varför armen bakom kroppen ser onaturligt ut, bättre med armen naturligt framåt. Syn på trädet bakom modellens rygg, de stör allafall för mig, För mycke luft framför och under bilden, tajta till lite, va inte rädd för att ta bort de du tycker stör i bilden. Har lånat din bild (hoppas du ursäktar)och gjort om den enligt ovan. Fortsätt att fotografera människor du har lite blick för de. Kan du svar vad du tycker.

Mvh/roppe

Klasselover
0

#11 - Tack för kritiken :) Ja, den blev bättre!