Några bilder från båten
Tänkte lägga några få bilder från båten , på väg hem från finland .. Kommentera gärna
En bild när man ser horisonten , ser ju ut som en tavla .. 

Fokusen på den där grejjen , jag gillade den iaf =)

..
#1 Häftig bild, ser ut som att Finlandsbåtarna kör konvoj!
mvh Martin

Fin bild :D tkr jag ^^

Dock inte tagen från båten , men hästar utan huvuden iaf :D

Måste bara visa den här , det ser ju ut som att jag drar katten i kinden medans jag egentligen kliar den bara (:

#3 , hihi , det är sant =)

lägg upp JPG bilder i fortsättningen är du snäll för att bmp filerna blir så stora och det blir segt för oss andra attt se på bilderna.

#8 Okej , men det gick inte mer än BMP när jag försökte få dom till JPG , stod bara BMP i listan .. :S

lägg in dem direkt från kameran istället, sidan förminskar dem automatiskt

L'äst 51 ggr , två har skrivit ngt . Ingen som vill kommentera ? 

Ingen kommentar !? 
#17-18 Kanske inte är alla som är lediga på kvällarna och kollar in här, och sen så är det oftast inte så många som kommenterar alla bilderna. Tyckte själv vinkeln på hästarna utan huvud var intressant, just för att den var ovanlig.
mvh Martin
Jag gillade den med katten. Vilken skön bild.

Tack för kommentarerna !

Älskar_hästar, några utav dina bilder var riktigt skarpa och fina. Jag gillar den med livbojen. En del utav bilderna var oskarpa och var något underexponerade. Underexponeringen beror på att du har haft mycket ljusa partier i bilden.
För att få mer respons på dina bilder så prova med att lägga ut ca 2-4 bilder. fråga gärna vad andra ska kommentera. Lägg in frågor och du kommer att få svar.
Hälsningar
Robert

"kissebilden" var väldigt rolig ;) lätt att missförstå läget :P skulle kanske passa i en serie i DN eller något :D haha