Häftigast?
Vad blir ni gladast av att ha lyckats fånga på bild?
// staffan

Elvis? Kanske inte lyckligast, men rikast ;)

Inga attachments? :)
Hur ofta har det hänt?

// staffan

Inte ännu :-) Men om det skulle ske…

#5: :-)
Vänliga hälsningar
Niklas

Jag blir mest nöjd/glad när jag får en bild som jag tidigare tänkt mig som tex när jag fick en bild på en snok i dammen den bilden hade jag haft i skallen tidigare då jag visste att den fanns i krokarna å sen så dök tillfället upp å då fick man ett litet lyckorus :-) lägger väl in bilden oxå fast den redan varit här tidigare .
mvh/bjorsa

själv blir jag mest nöjd (precis som bjorsa) när man har tängt på en bild jätte länge och sedan tar den och den blir skitbra
Sitter på jobbet och har ingen bild att lägga in men jag blir glad när en bild blir bättre en jag kanske först tänkt ut. I slutändan alltså. Jag kan ju inte låta bli att peta i mina bilder jag…
En undran. Kan vi inte starta "Månadens bild" även om Robert är på semester? Sen kollar vi med honom hur vi ska lägga upp dom. Vi kan väll hålla på dom ett tag. Eller är det hans ord som gäller i såna här frågor?
Ha det gott!Mihe
Håller med mingdie. Blir alltid glad när dottera och sonen min vill vara med på bild.
Tycker det låter bra med "Månadens Bild"
Apropå "Månadens Bild" Har inte varit i kontakt med Robert ännu men tror inte att han har något emot om jag frågar om det skulle vara intressant med "Månadens Naturbild" på vår sajt svensknatur.ifokus.se?
Just nu har vi en fototävling med Tema "Skogen"
Titta gärna in, vi lanseras förhoppningsvis snart.
Bästa Hälsningar
CarlS

en månads tävling skulle vara skit kul
Har inga bilder på denna datorn (fortfarande inte lagt över de senaste årens foton på nya datorn) som jag känner att jag tycker är "Häftigast" så att säga. Många jag är nöjd med - men ingen som sticker ut.
Just nu är en perfekt rovfågelsbild ett hett eftertraktat motiv, och jag ser redan fram mot vinterns "expeditioner" efter Havsörn. Kommer även att försöka lägga en del tid vid rovfågelssträcken över Falsterbo Näs nu när hösten kommer om en månad eller två.
Sen blir jag såklart alltid glad när jag fotograferar något vackert och det blir en bra bild - som återspeglar vad jag såg. Spelar ingen större roll om det är människa/djur/natur eller byggnad - jag försöker variera min fotografering för jag tror att på den nivån jag är - så är det det som utvecklar mig mest. Stativ är på g att köpas in och det blir nog en telekonverter också till rovfågelprojektet…
Under tiden försöker jag lägga en del tid utanför Malmö, men utan bil och bara med cykel är det halvknepigt att enkelt och spontant sticka iväg. Har ett par bra rovfågelmarker som jag skall besöka nu under sensommaren/hösten också, så ofta jag kan och då jag får låna bil :)
mvh Martin
#8 Å vilken häftig bild! Talande ögon och visst är ormar vackra!

#16 Håller med dig ormar är vackra eller fascinerande eller bägge två :-)
mvh/bjorsa