Kattbild...
och den andra….?:O)

Läcker bild med fart och fläkt i. Hon ser målmedveten ut.

Det vore sjysst om du klippte bilden nertill så det såg ut som att katten var på väg ut ur bilden.

#0: Läcker. Kul att du fick ett sådant skärpedjup. Både katten och lusthuset verkar skarpa. Är bilden tagen med Sonykameran?
Vänliga hälsningar
Niklas

#3 precis :D

> Enecrona
Jag avvaktar lite med att posta bilder på den andra… :)
**> xarfez & Robert
**Kul effekt - det där skulle verkligen bli ett snyggt vykort!
**> Niklas
**Japp, det stämmer, det är min SONY-kompaktkamera.
// staffan
sicken fin liten katt ! :)
ögonen ser as coola ut och de ser häftigt ut på bilden du fixat till Robert :)
#4 Åh…Robert, hur gör du det där? Det är så fräckt :-)
Staffan, en fantastiskt bra bild, men jag funderar. Genom att den är så skarp över hela bilden tappar man lite fokus. Ekotemplet som är en bra bild i sig tar lite av kraften i bilden. Jag skulle pröva att med PS göra bakgrunden lite oskarp så att allt fokus hamnade på katten. Det skulle lyfta bilden ytterligare.
Wow vilken bild Staffan, snyggt jobbat!
Måste instämma med övriga, du har fångat kissen riktigt bra!
mvh Martin

Fin skogskatt

Herregud vilken skärpa -
katten nästan kliver ut ur skärmen… :)
#0 Jättefin bild. Vilka ögon!
Har försökt ta en bild på vår lille kattunge Susa men hon sitter ju aldrig still en sekund förutom när hon sover och det är ju inte så kul att plåta…Men nu har man blivit mer inspirerad av din bild så…
#3 Haha, kul bild. Hur gör du??
#17 Spökligt, blir du inte mörkrädd om natten när den kommer smygande…? 

#19 Tack!
#20 Haha! Vilken härlig bild… :)))
// staffan

#15, kul att du är här på besök, om du gillar Foto så får du gärna välja sajten som din favorit.
Jag gillar din tanke med kattbilden, men tyvärr är det rätt mycket i bilden som tar uppmärksahet. Ta gärna katten med blomman åt sidan med en ren vit vägg, då har du genast en bild som blir bra.
Hälsningar
Robert

#17 De skulle vara roligt med ett knackande ljud till din bild som om den knackade på skärmen ,verkligen härlig bild din katt är som gjord för reklambilder en riktig kattskådis :-)
mvh/bjorsa

#24 Tackar! Min 300D har tyvärr inte ljudupptagning annars hade det hörts ett evigt spinnande från den bilden.
Han får inte göra reklam för KronfågelsTexasben i alla fall…

Hannapanna, bra bild på Tage, ta bort det övre i bild så har du en höjdarbild.
Hälsningar
Robert
).