Tar du bra bilder med din mobil?

Näh, det vill jag inte påstå;) Vill inte ens visa upp dem här:P
Men dina bilder var jättefina!

Kamera i mobilen? Vad är det? 
Jodå det gör jag, men har ingen usbsladd till den så får inte in de i datorn, och mobilen är såpass gammal att det blir svårt att få tag på en sladd :p

#13 härlig bild.

vilka fin bilder :D
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.

Gud nej, min är inte bra!!
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Mina gamla hästar fotade med mobilen
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~
#15 Shit, vilken bra bild! :O Verkligen inte ofta men ser en så bra från en mobil. Vad har du för mobil?, hur många megapixlar?
#1 vad har du för mobil för det var ytterst bra bilder enligt min mening.
Tar jag bilder med min kamera så blir dom väldigt brusiga, På sommaren ute kan jag få någon tjusig bild men det blir inte många. 2 megapixels nokia 6110 navigator och tidigare en 2 megapixels sony ericsson w810i.

#25 i Jämförelse med mina egna :).

#24: Jag har en Nokia E65 med 2 M pixel. Något som jag har upptäckt är att det gäller att ha bra ljus. Gärna litet molningt men ljust. Mobilkamerorna ställer om sig automatiskt och för att då få riktigt bra bild gäller det att ha ett jämnt ljus och inte för skarpa kontraster.

Det gäller att man har bra ljus eftersom mobilkameran försöker justera automatiskt…
Den här tråden var riktigt kul tycker jag så jag puttar upp den :)

Jag har en Sony ericsson k850i den tar riktigt bra bilder för att vara mobil :)
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se
#47 kan bara hålla med dig, har själv köpt mig en k850i. Tog denna makrobild på min skäggagam med mobilen.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

#34: Vad har du för mobil? :)