Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 1185 ggr
heliotropes
0

groda nattetid..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blev ju tvungen..;) att smyga mej på "mina" sjungande" grodor vid dammen,mitt i mörka natta..:)ett bra sätt att testa min kamera med sin befintliga blixt utomhus,tänkte jag. Det blev bla.dessa fyra….

Vill gärna höra kritik om jag kan fortsätta med mina nattliga äventyr med min kamera.!! eller om jag kanske skulle sova istället..;)

Eva // medarbetare på Perser

heliotropes
0

nr2

heliotropes
0

nr3

heliotropes
0

och sista ..nr4

nobsan
0

Nu får man äntligen se de små liven som du berättat om tidigare. Bilderna är ju fina. Så det blir nog lite dåligt med nattsömn för dej.

webbwalle
0

Ja jag skulle då inte missa ett sånt tillfälle utan vara uppe hela natten..

heliotropes
0

#4 Ja!! det är "mina" egna vilda inneboende på min tomt i dammen..:) Dom blev väldigt nyfikna på mej med kameran som både gav sitt röda ljus och blixt ibland…..synd att jag inte kunde fånga uttrycket som just en hade när den stirrade på mej…den såg faktiskt lite grinig ut och den närmade sig mej lite oroväckande…..jag ville ju inte få en groda mitt i ansiktet..hehe!!

#5 Det blir nog någon mer nattlig sväng med kameran endå..:)

Elisabet-E
0

Jaha nu vet man vad du gör på nätterna :-))) Men det gör du väldigt bra så jag tycker definitivt att du ska fortsätta med dina nattliga expeditioner!

heliotropes
0

#7 haha!!.precis..:) Det skulle komma in ev.regn inatt…där går min gräns för att inte gå ut.:)