Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 1315 ggr
Queball
0

Dagens bild 31/7

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sista dagen för trängselskatteförsöket.
Väldigt lugnt på gatorna, men det är
ju fortfarande semestertider ;->

CarlS
0

Far, son och sambo, och så "chiefen" till höger..Glad Äter resterna efter det stora födeleskalaset - Smörgåstårta med böcklingspastej och skaldjur…

//CarlS

netagirl
0

Dagens bild tog jag kl 03.30 i morse. Vickade upp persiennen och där satt en ruskig prick…..Fot i munnnen

mihe
0

Dagens bild är på en växt jag ska ge bort om ett par dagar.

Den kallas Fallskärmsranka! Ball tyckte jag :-)

kristinah
0

Vilka fina bilder. Fallskärmsrankan såg häftig ut. Jag har inte hunnit ta några bilder ännu idag men funderar på att gå ut och ta kameran med ifall man skulle lyckas hitta ngt objekt.

bjorsa
0

Såg lite lingon ute på promenaden med hundarna så de får bli ett sådant foto

#2 tvestjärtar som e så mysiga :-)

mvh/bjorsa

kristinah
0

NÄR har tvestjärtar blivit mysiga??? Tvi dom e så hemska, (men d e en fin bild)

netagirl
0

Och den tvestjärten hade verkligen en stor ,vad de nu heter, att nypas med! Jag undrar vad han tog vägen. Måste kolla sängen noga innan jag lägger mig.

kristinah
0

Den här var tillräckligt långsam för att fastna på bild. Mördarsnigel kallas den. Äckliga är dom för dom är flera cm långa.

bjorsa
0

#8 Den var gullig lite så där gosig Hemlis 

#7 Lite jobbigt blir de när dom dyker upp i sängen när jag var liten hade vi vissa år proppfullt med tvestjärtar pga av dalhior åtminstonde sa man så då i alla fall men dom dyk upp överallt å då så gick snacket att dom kröp in i öronen men de gör dom inte men dom kan nypas till ordentligt .

mvh/bjorsa

zachs
0

Lekte lite med ett foto jag tog i dag.

joaakimm
0

Ett bevis att man kan få saker att växa även utan gröna fingrar.

CarlS
0

#8 Du får skaffa en myskanka. De älskar mördarsniglar. Vi hade en som hette Kalle. Han var expert på att plocka dem. han var också gårdens lilla "vakthund"

#2 Tvestjärtar är världsbästa föräldrar. Skyddar sina ungar med sina liv! Mysiga…

kristinah
0

#12 Tack för tipsen. Nu var det ju så att jag var ute och gick och stötte på den där varelsen på vägen. Jag vet att myskankor gillar dessa äckliga sniglar. Själv bor jag i våningshus och har inte bekymmer med dom.