Foto iFokus

Foto

Etikett: fotolekar-fototävlingar
Läst 426 ggr
[mingdie]
0

Resultat fotoutmaning #44

Tack alla tolv som lämnade bidrag till utmaningen och som alltid så är det svårt att välja.

Tredjeplats går till Tymoteusz för en kul tolkning av ämnet. Om du hade fått med lite mer av stenmuren i nederdelen som leder in mot huset så hade det varit ännu bättre.

Andraplatsen har jag delat mellan Laboh och Ruterdam för två liknande foton. Rent tekniskt så är kanske Labohs foto lite för centrerat och Ruterdams skulle jag vilja se lite mer beskuret till vänster för att få bort skuggan och den del av armen som syns. Men vad jag gillar är att ni har fångat dom fina ögonen på båda barnen. 

Första plats går till lev_livet_leende för ett genomtänkt foto och en rolig tolkning. Bra skärpa och det rosafärgade i överkant bryter av och ger bilden en annan dimension. 

Så det är upp till dig lev_livet_leende att köra igång nästa utmaning.

lev_livet_leende
0

Det var som … attan! Det hade jag aldrig trott.  Känns hedrande bland så många fina bidrag. Glad

Jag hade sett fram emot att få fota nästa vecka också men istället ska jag döma - svårt och kul. Vet precis vilket tema jag ska ta. Lägger upp det direkt.

Uppmanar alla att vara med på nästa utmaning!

Ruterdam
0

Wow, vad roligt! :'DD Tack! :)

Och Grattis till allihopa!

Lotta_A
0

GRATTIS