Vad tycker ni om denna bild?
Nu äntligen vågar jag sticka ut med att bli medlem på denna sajt. Jag har besökt er många gånger och sett era vackert komponerade bilder. Det har nästan avskräckt mig men nu tar jag chansen.
Jag tar ofta bilder av naturen här i norr och av husdjuren. Ska försöka mig på makrobilder i sommar också. Vintertid är det nog svårare att ta originella bilder, p.g.a att det mesta är vitt då.
Ändå börjar jag med riktig vinter. Så som den ser ut när snön vräkt ner i dagar. När ljuset näranog är borta om dagarna och man vill krypa in i ett varmt ide.
Vad tror ni? Fram för kommentarer.

huhu kallt och mycket snö, det är en vacker bild , jag e dålig på att se bristerna i bilder jag tycker alla natur bilder e helt otroliga

En mycket vacker bild. Härligt mycket snö måste jag säga.
Skulle gärna sett mer av marken. Annars en fin bild. :)
Tack, era kommentarer värmer liksom snön som vi fått i vinter.
Vill bara säga att det är inte självklart att få med mer av marken när man står på kullens topp. Med skidornas hjälp har man tagit sig dit och bilden är tagen nerför en backe. Det gäller ju att träden på bilden ska bli lika raka som de är i verkligheten.
Hoppas att snösmältningen går någorlunda långsamt i vår, annars kan får vi kämpa mot vattnet och i så fall blir det nog översvämmning här och var.