Solnedgång
Skulle vilja ha lite kritik på två bilder jag tog för ett tag sen på solnedgång. Vad skulle jag kunna gjort bättre? O.s.v.
Bild två..
Det blev dock inte lika hög Upplösning när jag laddade upp dem här, men kommentera gärna! :)
Om du går in på artiklarna så finns det en om hur man laddar upp bilderna på rätt sätt.
Sedan tycker jag att du har lyckats riktigt bra med dina foton. Jag gillar hur bryggan ligger i andra bilden. Fortsätt så.

Båda bilderna är bra tycker jag, härlig färg som en solnedgång sig bör :)) lite synd på flygplans strecken i bild 2 (klona bort dem kanske :) men de har iof en viss charm i bilden trots allt ja ja vad vet jag de var fina bilder…
//Anders
Okej, tack :)

Jättefina bilder, verkligen! Tvåan var lite tom men det gör bilden bra. ;) Keep up the good work!

Snygga :) Vad använder du för kamera?
En Nikon Coolpix L11. Inte den bästa, men den tar bra bilder ibland. :)

tycker om bilderna, men andra bilden skulle jag vilja att solen kom med-det skulle kännas rätt. Nu känns det som att solstrålarna kommer in i bilden med det saknas varifrån de kommer.
mvh

Underbara bilder, väcker en lung, fri känsla, får nästan lust att resa iväg :) Gillar dock första bäst.