Magnus Carlsson
Magnus Carlsson från Skellefteå har fått en bild publicerad i tidningen Practical Photography senaste augustinummer. Magnus har en egen hemsida med ett galleri av fantastiska naturbilder på den svenska faunan.
Hälsningar
Robert Hammar

Otroligt vackra bilder han hamnar bland favoriterna så att man inte tappar bort honom .
mvh/bjorsa
Väldigt fina! Speciellt gillar jag bilderna på fjällrävarna.
Mvh // Johan
Riktigt grymma bilder, och som du säger johan - fjällrävarna blir en favorit även om jag gillade örnbilderna också.
mvh Martin

Örnbilderna skulle man ju vilja kunna ta men lär väl inte gå med dimage z5 :-( Brukar ibland se örn men oftast så högt upp att jag inte ens hittar den med kameran :-)
Undra vilken utrustning han har ?
mvh/bjorsa
#4 Skulle gissa på en lite dyrare din Z5:a eller min S3:a 
mvh Martin

I tidningen står det att Magnus Carlsson från Skellefteå har en Canon EOS-1Ds med en brännvidd på 17 mm.
Han hade placerat en kamera uppe i ett örnbo, när fågeln stack iväg så klättrade han upp i tallen där örnen hade sitt bo för att rätta till kameran, ner igen till sitt kamoflerade ställe 70 m längre bort.
Jag har mailat till Magnus och bjudit in honom hit för att kommentera strängen. Hoppas att han besöker oss :)
Robert Hammar
Väldigt roligt att ni gillar mina alster! Skriv gärna upp er för mitt nyhetsbrev på adressen nedan för att få veta när min hemsida uppdateras.
http://www.taigavision.com/?page=newsletter
Ha en fortsatt god sommar!
Magnus Carlsson
#2: Dem gillade jag också.
#7: Kul! Jag har anmält mig.
Vänliga hälsningar
Niklas