Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 1607 ggr
Robert
0

Magnus Carlsson

Magnus Carlsson från Skellefteå har fått en bild publicerad i tidningen Practical Photography senaste augustinummer. Magnus har en egen hemsida med ett galleri av fantastiska naturbilder på den svenska faunan.

www.taigavision.com

Hälsningar

Robert Hammar

bjorsa
0

Otroligt vackra bilder han hamnar bland favoriterna så att man inte tappar bort honom .

mvh/bjorsa

johan
0

Väldigt fina! Speciellt gillar jag bilderna på fjällrävarna.

Mvh // Johan

Martin
0

Riktigt grymma bilder, och som du säger johan - fjällrävarna blir en favorit även om jag gillade örnbilderna också.

mvh Martin

bjorsa
0

Örnbilderna skulle man ju vilja kunna ta men lär väl inte gå med dimage z5 :-( Brukar ibland se örn men oftast så högt upp att jag inte ens hittar den med kameran :-)

Undra vilken utrustning han har ?

mvh/bjorsa

Martin
0

#4 Skulle gissa på en lite dyrare din Z5:a eller min S3:a Cool

mvh Martin

Robert
0

I tidningen står det att Magnus Carlsson från Skellefteå har en Canon EOS-1Ds med en brännvidd på 17 mm.

Han hade placerat en kamera uppe i ett örnbo, när fågeln stack iväg så klättrade han upp i tallen där örnen hade sitt bo för att rätta till kameran, ner igen till sitt kamoflerade ställe 70 m längre bort.

Jag har mailat till Magnus och bjudit in honom hit för att kommentera strängen. Hoppas att han besöker oss :)

Robert Hammar

MagnusCarlsson
0

Väldigt roligt att ni gillar mina alster! Skriv gärna upp er för mitt nyhetsbrev på adressen nedan för att få veta när min hemsida uppdateras.

http://www.taigavision.com/?page=newsletter 

Ha en fortsatt god sommar!

Magnus Carlsson

Niklas
0

#2: Dem gillade jag också.

#7: Kul! Jag har anmält mig.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning