Resultat Fotoutmaning #43
Denna utmaning hade temat "KAOS", vilkettyvärr verkade vara ganska svårt tolkat av ett något lågt antal deltagare. Med de som var med bjöd på fina bilder med många olika tolkningar
Att välja ut tvåan och trean var ganska svårt men vinnaren kändes solklar direkt!
På 3:eplats satte jag Jalking . Bilden är matt i färgerna vilket gör att den känns ganska livlös. Den har även ganska dålig skärpa men dessa, annars negativa, faktorer förstärker intrycket av Kaos.
Som 2:a finner vi L1ll4n . Den här bilden är vad man egentligen skulle kalla en "dålig" bild. Men den representerar Kaos! Rörig men ändå tydlig. Att det är så många olika sortes fjäderfä gör bara att det känns som ännu mer Kaos!
Min absoluta favorit, från första ögonkastet, är mingdie. Bilden har bra färger, bra ljus, skön värme. Man rycks med i glädjen och kaoset i bilden. Jättefin bild och en överlägsen vinnare!
Grattis alltihopa till fina bilder och ett extra grattis till veckans medaljörer! Nu lämnar jag nu över stafettpinnen till mingdie
Här kan du se alla bidragen
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Grattis!

Congratulations! ;D
Tackar så mycket och grattis till Jalking och Erica. Jag tyckte det var många bra foton och känner mig hedrad.
Jag återkommer snart med en ny utmaning.
Mvh
Eddie
Grattis Eddie :)