Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 663 ggr
Aqua
0

Råd

I det här vädret när man inte kan gå ut å fota, vad fotar ni då?….

vill ha tips å råd på va man kan fota inomhus…inte husdjuren då men något annant

Rosenhill
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gick och köpte blommor i dag.

mvh cecilia

Buuc
0

Du kan ju ta några gamla trasor, en cool figur och skapa nån snygg liten studio :)

Kattapult
0

Gör en egen ministudio med en kartong, en lampa och lite vitt tyg :)

Aqua
0

okej tack…Känner att de e så trist å fota ute nu. Längtar tills vårvärmen kommer å man kan fota de nya som gror och och allt liv ute :)

Denna kommentar har tagits bort.
SLAfoto
0

Jag tycker att du ska gå ut och fota nu. Vem går ut och fotar ex en staty eller liknande vid dåligt väder? "Alla" fotar denna staty vid vackert väder och alla har en liknande bild. Fotar du vid regn/snö blir du ganska ensam med en bild på statyn vid "dåligt" väder.

Nu vet jag att du ville ha råd om inomhusfotografering. Fota vattendroppar som droppar i ett glas med vatten. Släpp något i vattnet och försök att fånga det, Pelle P och Robert hade ex på sådana bilder för någon vecka sedan.

Lycka till

//Stefan

Anna
0

Tycker #6 ger bra förslag.

Jag har även ett eget lite fototält som jag byggt ihop för nästan ett år sedan, inte alls speciellt svårt. Där inne kan man belysa saker hur man vill och välja färg på bakgrunden osv genom att lägga t.ex färgade papper etc. 

MVH Anna

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Aqua
0

Tack för alla tips & råd :)

har en massa ideer nu men måste bara ta tag i det & komma igång

#7 hur har du byggt upp ett litet fototält? *nyfiken*

hur stort är tältet?

mvh