Foto iFokus

Foto

Etikettwebbplatser
Läst 888 ggr
[PeterWem]
0

Länkbyte efterfrågas.

Vill ha länkbyte med fotobloggar eller en fotohemsidor. Inga underdomäner från fotohemsidorna, men däremot går det bra från bloggar så som dinblogg.blogspot.com

Sidan att länkbyta med är stilbild.nu och din sida kommer hamna här under kontakt/länkar.

Aqua
0

vad menar du med > Inga underdomäner från fotosidorna

[Fibbe]
0

Vad sägs som på min sida under Länkar?

FelixStridsberg.com

Aqua
0

Där kom Fibbe med sin fina sida :)

Niklas
0

#1: Jag tror att han inte vill ha sidor under exempelvis Fotosidan eller iFokus.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[PeterWem]
0

Felix, din sida kommer ligga uppe ikväll. Du kommer finna den under kontakt.

Aqua, underdomäner så som minfotosida.webb.se. Detta p.g.a. att sökmotorerna inte värderar dem lika bra som en riktig sida.

Aqua
0

Aha så freewebs e sån?

förlåt ja är inte så haj på sånt här men håller på å lära mej :)

[Fibbe]
0

#5 du ligger under länkar! Du blev först ;)

[PeterWem]
0

#6 Precis. En unik fotosida med många fotoord är en bra sida att få länkar ifrån. Helst ska den ha några år på nacken med. Exempelvis ligger jag idag etta hos google på ordet Fotografen. Feloptimerat av misstag, då jag egentligen vill ligga etta på ordet Fotograf istället, som jag nu ligger tolva på. Hård konkurrens om just det ordet av förklarliga skäl. Men tack vare ett års ständigt länkbytande stiger jag gradvis med både toppar och dalar. Exempelvis skickades jag ned till 50:e plats för två veckor sedan, och det var inte skoj.

#7 Även du ligger uppe nu. Jag tackar!

Aqua
0

oj en hård kamp då me andra ord.

Aqua
0

Peter tittade iallfall in på din sida, ville bara säga att dina bilder är verkligen fina

Niklas
0

#8: Är inte en länk från en lågt rankad sajt bättre än att inte ha en sån länk?

Vänliga hälsningar

Niklas

[PeterWem]
0

#10 Tack.

#11 Förmodligen sant, men om flera personer länkar från samma domän, exempelvis freewebs, borde det ändå bli en. Fast så fungerar ju bloggar. Nu gjorde du mig osäker. Bloggar är nämligen mycket bra.

Tror dessa kan ge ett bättre svar: Seo-forum 

Aqua
0

hade blogg innan men den kändes stel

byte till frewebs och känner mej mer nöjd, men som sakt hade ja kunnat html koder så skulle ja orda en bättre. Men ja försöker även lära mej det med.

Niklas
0

#12: Jag har nämligen tagit emot alla typer av länkar, främst underdomäner och tycker mig få bra resultat. Jag har PageRank 4 hos Google.

Vänliga hälsningar

Niklas

[PeterWem]
0

#14 Någon har visst legat i då. Själv har jag endast tre. Vad är din sida optimerad på för ord? Finner inget i din källkod, varken i beskrivning eller nyckelord.

Niklas
0

Metakoder verkar inte göra någon skillnad i Google så jag har inga. Fotograf är väl det jag snarast satsar på, men det är, som du skriver, svårt (jag rankas högt på photograf ;-). Jag satsar mer på hög PageRank än på ett enskilt ord. PageRank höjer även orden.

Vänliga hälsningar

Niklas

LottS
0

Hej, jag vill gärna bli länkad! www.eyetrap.se

[PeterWem]
0

#17 Var kommer min länk då att vara någonstans på din sida?

//Peter