Porträtt i höst solen

En underbar bild på en säkert underbar pojke.
Det är nästan så man vill ha en till men jag väntar tills jag blir mormor/farmor och hoppas det dröjer då min är 14 och 11 år. Men den som väntar på något gott ; )

Tack :o)
Han är underbar,gladare kille får man leta efter. Han vaknar med ett leende och somnar med ett leende.
Visst ibland kan han gnälla, men då är han oftast hungrig eller trött och då känns det ju liksom befogat vara gnällig (jag blir riktigt vrång om jag får gå hungrig).
Mvh CBA
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

En verkligen fin bild.
Har länge längtat efter en aldeles egen familj. Kännslan måste vara stor då man för första gången får hålla i något så oskyldigt och kärleksfullt som för alltid kommer vara sitt. :)
På den infogade bilden ser vi min moster Malin som myser med en glänsande liten skatt. Ibland kan man undra hur något sådant litet kan vara värd så mycket.
- Jim

#3 helt ljuvlig bild ; )

#0, det råder någon slags stillhet i bilden, snyggt jobbat.
#3, fin bild, jag tror att bilden skulle göra sig bättre i svart/vit då det är rätt många färger som bryter.
Hälsningar
Robert

#3 jag skulle oxå välja göra bilden i svart/vit, sådana porträtt gör sig så bra så.
Bilden för övrigt är väldigt fin :o)
#5 Tack så mycket, jag föll för bilden just därför oxå.
Mvh CBA

#8 är min klara favorit. I den svartvita versionen av bilden tappar man mycket av den varma sköna känsla som återfinns i färgbilden i #8.
// staffan

*hmm* vad svårt det blev…nu när jag sett bilden i svart/vit oxå så fick jag svårt att välja.
Bilden är som du säger varmare i färgerna när det är i färg,men om man ljusar upp den svart/vita lite så kanske den inte känns så mörk…
Om man gör bilden lite gammaldags i färgerna då, du vet lite rosaskimmer över hela bilden (kommer inte på vad det kallas ) ?!
Mvh CBA

Det där var läckert, ser ut som man ritat med blyerts :o)
Mvh CBA

#13 var bäst tycker jag, väldigt fin blev bilden :o)
Mvh CBA

Citron, jag har tänkt lite på bilden här med den söta bebisen. Ligger inte skärpan fel. Som det ser ut för mig så ligger skärpan på mostern och inte på bebisen, för min blick dras till mostern hela tiden och stannar inte kvar på den lilla krabaten.
För övrigt bra jobbat!
Robert

#16. Jo, du har rätt. Jag exprimenterade med olika inställningar i kameran och försökte få bebisen att se ut att vara mer i bakgrunden, lite bortstött. Men det lyckades ingen vidare bra. Jag ville få henne mer suddig. Man kan ju visserligen fixa det i photoshop, om man har tid och ork vill säga. :-)
- Jim