Nybörjare
Har varit ute idag o fotat lite, Har lite svårt med inställningarna på kameran än så länge men jag pluggar på o börjar förstå hur saker o ting fungerar! Men dom här fotona jag tog idag, tycker jag inte jag får till skärpan riktigt 100 på.
Har ni något tips, eller kritik??? Varsågoda här kommer 2 foton.
ingen som har något att säga??? 
Det är väldigt svårt att svara på din fråga pga att du laddar upp bilder med låg Upplösning samt att du inte har kvar Exif informationen. Vi vet inte heller inte om du har behandlat bilderna i photoshop eller liknande,
Gå in på artiklar och se artikeln om hur man laddar upp bilder med högre Upplösning och lägg upp några nya med mer information.
aha.. ok. jag har bara minskat storleken i ps, o såg sen att kavlitén vart kass. sorry- ska tänka på det.
tack för det lilla tipset iaf 
Prov_3 skulle rätas upp lite istället för att vara sned…men i övrigt gillade jag dom även om jag inte är förtjust i kyla….och jag blev lite frusen när jag såg bilderna
Ett litet tilläggstips…öka bländaren (mindre siffra) och minska slutartiden (högre siffra) så är det lättare att få skarpa bilder om du inte använder stativ.
ok, tack för det, såg åxå att det var lite snett. :(
o sen håller jag på o försöker hitta vart alla inställningar görs på kameran, det är en hel vetenskap!
Kul att du ändå gillade bilderna