Hästtjej

Staketet stör mig och att tjejen är så difus.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Staketet blev inte bra, och tjejen borde titta på hästen inte in i kameran på den bilden, annars fint!

Tack alla!
#1, vad menar du med diffus?
#2, nu dök den här tjejen upp och är helt okänd för mig, så det är en candid bild.
#3, tack för tipset. Cool bild, kanske vi ska leta upp smalare staket så att de inte blir allt för dominerande eller ställa oss längre bort?
Hälsningar
Robert

Jag kollade bara på den som liten när jag skrev första inlägget. Förlåt, tänkte inte på att förstora den.
Nu såg hon inte difus ut längre (difus=suddig) hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#0: Staket är verkligen hemskt dominerande och inte alls snyggt.
#5: Mycket fin!
Mvh // Johan

Jag hade tagit bort det vita skavet på manken. För övrigt tycker jag om bilden det blir ett bra djup och riktning i den…….
Jag skulle vilja att staketet blev stegvis skarpare. Nu är en lång bit helsuddig och blir nästan plötsligt skarp.
Vänliga hälsningar
Niklas

#9, kort skärpedjup beror det på.
Att blända ned skull få bakgrunden till att bli skarp, och det skulle få huvudobjektet att försvinna tror jag.
Robert
#4, När hon tittar in i kameran får jag känslan "gå och ställ dig vid hästen så skall jag plåta, bra så?" Men förstår att det inte var så. Men alla tycker vi ju olika som tur är :-)

Staketet på bilden stör mig oså skulle jag vilja att tjejen kollar på hästen istället för att kolla mot ett annat håll!
Annars var det en knonbild:D