Ny här =)

Oh! Man vill hoppa i!
Jättefin bild, verkligen! Härligt!
Jisses vilken härlig sommarbild! Man vill kasta av sig alla kläderna och skutta ut på bryggan och dyka i spritt språngande naken.
Mvh // Johan

#3 Jo det låter nåt det! Vallentunasjön nästa! 

Välkommen Lilla_My, kul att du tittat förbi och jag hoppas att du kommer att trivas.
Härlig sommarbild. Jag gillar hur du har utnyttjat ljuset, molnen i himmeln och strandkanten till att leda in ögat mot bryggan. Det du kan göra är att räta upp horisonten, så har du en höjdarfoto.
Hälsningar
Robert
Riktigt skön sommarbild. Gillar verkligen grenarna som hänger in från höger också, det känns lite som att du sitter under ett träd och tar en siesta och njuter av utsikten :D
mvh Martin
Härlig bild i sommarvärmen. Skulle vara toppen om man bodde strax bredvid….kanske du gör?
Hej Lilla My. Vilken fin bild du har tagit. Helt suverän. Det är väldans roligt att fotografera har jag konstaterat som också har min kamera med mig i princip överallt. Lycka till i fortsättningen. Hoppas vi får se fler bilder från dig.
P.s. Har ett gudbarn som heter My.

#9 Gillar enkelheten i bilden, samtidigt som det är snyggt fångat av solen i vattnet precis utanför klippan!
mvh Martin

#4 Hur bär du dig åt för att få den att blomma?

#11 tackar :)

#4 Skulle ochså vilja veta hur du får den att blomma! 

#14, vad menar ni? ;)
Ser ut som om blomman är en klivia. På mitt jobb har dom en stor sådan som blommar lite nu och då. Den står i österfönster och vattnas väl då och då. Själv snodde jag skott från den men den ändrar inte mycket. Endel har gröna fingrar.

det är en clivia, den står i söderfönster tror jag, är inte säker. Den "behandlas" precis som dom andra blommorna…. ;)

Har en som aldrig blommar…..
. Hur behandlar du de övriga?

Min har blommat en gång och då satt blommorna längst ner mellan bladen! Syntes inte mycket kan jag säga *L*

#18 som vanligt… vattnar några gånger i veckan 
lägger upp några bilder, kommentera gärna