Hej och välkomna alla nya medlemmar!
Senaste veckan har det strömmat in en massa ny medlemmar. Nu vill jag passa på och önska alla hjärtligt välkomna en gång till. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Tänk på att du och jag fyller Foto.iFokus med innehåll. Varje inlägg, kommentar eller bildbidrag gör att "dagsnumret" av Foto blir bara tjockare och mer innehållsrikt.
Förhoppningsvis har du kanske hunnit hitta eller kommer att hitta svar på dina frågor. Nu är Foto knappt ett år gammal och kanske inte vi har alla svaren än. Din fråga, hur fånig den än må kännas, kan vara till stor hjälp för andra. Var aldrig rädd för att ställa en fråga här vad det än är! Vi övriga medlemmar är villiga att hjälpa dig.
Det är min förhoppning att du kommer att trivas här med oss.
Om du har missat att välja Foto som din favorit så tryck till till höger om det här inlägget.
Bästa hälsningar!
Robert Hammar
robert@ifokus.se

I början av året 1/1 - 2006 var det 100 medlemmar här på FotoiFokus. Jag satte upp ett mål att försöka medlemsantalet till 500 till slutet av året.
Nu har det snart gått ett ½ år sedan jag satte upp målet för Foto och antalet medlemmar är nu 486 stycken.
Kan man få bättre betyg på en sajt?
Tack för att du har hittat till oss.
Hälsningar
Robert

det jag tycker är skönt nu med fler medlemmar är att man får snabbare respons på inlägg och kan ge respons oftare =)
Hitta sidan av en slump google. Tyckte den va skyst o regga mig direkt.

#3, kul och läsa kommentarerna!
Vi på redaktionen (jag) börjar känna av arbetsbelastningen :). Det skulle vara kul med aktiva Medarbetare. Det är bara att höra av sig till mig. Den viktigaste egenskaperna är, att man gillar och fotografera och skriva.
Hälsningar
Robert

är inte jag en aktiv Medarbetare =(

#5, jo visst, du sitter längst ned i korridoren så jag glömmer ofta bort dig. Förlåt!
Robert

#6 jag får tänka på saken =)