Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 498 ggr
Flaxii
0

Konstruktiv kritik på blomma!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotade denna bilden i höstas. Tagen med Nikon D40 och kitobjektivet 18-55. Den är endast beskuren och uppljusad, ingen annan redigering.
Kan du inte komma med konstruktiv kritik och kommentarer utan personliga påhopp gör du bäst i att vara tyst.
Onödiga kommentarer som "snygg" eller "ful" undanbedes. ty ker du att bilden är snygg, berätta varför. Är den ful enligt dig, berätta varför.

Nu blev Copyrighttexten och övre delen av kronbladen väldigt brusiga när jag la upp bilden här :/

[Chamisia]
0

Skärpan är bra tycker jag, och bladen där under som "hänger ner" gör bilden speciell. Jag tycker att bladen är det som gör bilden lite mer intressant, den är liksom inte "perfekt".

Loggan stör lite dock… Lite för stor tycker jag, men annars är bilden väldigt snygg :).

Flaxii
0

I och med den dåliga kvalitén så ber jag er titta på www.hannafogler.pixbox.se så kan ni se den i bättre kvalité.

Flaxii
0

#1 Tack :D Ska tänka på det där med loggan.

[Chamisia]
0

Och just det, tycker att det är lite för snävt beskuret runt blomman, hade velat haft lite mera luft :).

Flaxii
0

Okej :)

Ellsa
0

Trevlig bild, men tycker inte heller om loggan.

Flaxii
0

Okej, tack :) Jo, de som har kommenterat har stör sig på loggan. Ska göra en annan snyggare, men har den som en "provisorisk" logga tillsvidare ;)