2 bilder under 18X Zoom
Har lagt upp bilder från min DV kamrea, Canon MV750i, 1 bild utan zoom, 1 bild med 22x zoom.

vart då?

Under rubriken 18x zoom

du hade inte behövt göra en ny tråd för det, det går att putta upp den andra tråden - och nu vet du det till nästa gång.

OK
Skall ha det i minnet
Glad Påsk på dig med
Ha en bra dag och en bättre i morgon!

"och nu vet du det till nästa gång."
Med detta bemötande vet jag inte om det blir fler gånger!
Alla är vi nybörjare, så även du en gång i tiden!
#5 jag gissar på att du vill ha svar och jag ber om ursäkt om det låter otrevligt men jag tycker inte det var något fel i det #3 skrev. det var ren info och det sista går att tolka på flera sett, jag valde det positiva, vill gärna se fler bilder och hoppas på att du inte slutar lägga upp bilder pga en mening.
självklart är alla nybörjare någon gång och man lär sig något nytt hela tiden, men det krävs även lite motgångar för att man ska ha drivkraften kvar.
Jag förstår om du inte kommer tillbaka. #3 Senna är ett bra exempel på ett bortskämt barn som inte har lärt sig hur man umgås med andra på internet. Det är inte första gången hon kläcker ur sig dumma grejer.
Angående din fråga så vet jag inte vad du egentligen frågar efter. I mina ögon så visar bilderna helt klart begränsningen som camcorders har när det gäller att ta still bilder. Men det är ju inte vad kameran är designad för att göra heller.

Eftersom jag i den andra tråden frågade om 18x zoom, så ville jag bara visa vad min filmkamera med 22x zoom gav för resultat.
Ha en bra dag och en bättre i morgon